Dit heeft als resultaat geleid dat er nu 2 voertuigen de garage in beslag hebben genomen en die niet snel meer zullen gaan verlaten.
Ik ben een sleutelaar die alles op een logische wijze inschat en na inventarisatie het werk niet meer loslaat

Mijn eerste aankoop is van enkele maanden geleden en was in principe nieuw, hiervan was enkel da accu defect omdat de quad 3 maanden had stilgestaan. Het is een Genata 250cc streetquad, een heerlijke wegpiraat maar met dit weer geen vooruitgang in te krijgen

De 2e aankoop is een Bashan 200S7 met iets van een defect in het blok, gekocht omdat ik erg van sleutelen hou en de Genata niet zo heel veel aandacht nodig heeft(voor gewoon plezierritjes van +/- 2km)
De quad heeft een schoepend geluid wat uit het blok komt, het blok zal met de dag verder uit elkaar gaan liggen als ik er eventjes tijd voor kan maken.
Nou dit was even een korte kennismaking, door lezen wordt ik veel wijzer dus veel vragen zullen er van mijn kant niet zo snel komen. Maar het is altijd fijn om een vraagbaak aan je hand te hebben

Vrgr Ray