Remy schreef:dimpower schreef:als de nieuwelingen het forum redelijk doorspitten voor ze een quad aanschaffen moeten ze normaal gezien goed door hebben welke zeker niet betrouwbaar is en wel.het is hier al zo veel aan bod gekomen dat je er bijna niet meer naast kan kijken.
Dat heeft mij toen zeker goed geholpen, maar dan blijft het als nog knap klote voor je Joris. Wat staat er op de factuur vermeld en je kentekenbewijs "datum eerste toelating" / chassisnummer en dergelijke. Wellicht dat je daar nog wat mee kan.
ja ik denk wel dat het nieuwe is maar dat er enkel geknoeit is met de km teller ik heb deze gekocht in budel waarschijnlijk wete jullie dan ook wel bij welke winkel ik hem heb gekocht , ik ben van belgie ik heb deze moete invoeren bij de douane dus ik denk dat de rest van de papieren wel in orde zijn. maar op men factuur staat dat hij voor 500 km terug moet binnengedaan worden voor onderhoud anders telt mijn garantie niet meer maarja als er al meer als 1000 opstaan dan is men garantie al naar de maan