The new one

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Re: The new one

Berichtdoor Remq » 01 feb 2012 14:31

Teflon spray is d
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor DxJ » 01 feb 2012 15:00

teflon vloeit ook te hard moet me bij de rest aansluiten en zeggen dat vaseline de beste oplossing is...

ps: welkom hier :D
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
DxJ
400cc

Berichtdoor admin » 01 feb 2012 15:53

:stupid: Welkom op CQ enne vaseline heeft nog een eigenschap die je in je keuze moet meenemen: Het tast het kwalitatief slechte rubber van de china quads niet aan. Bij Teflon en zeker wd 40, ben ik daar niet zo zeker van.
Afbeelding Greetz Admin
admin
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor 4 wieltjes » 01 feb 2012 16:18

Er zijn afdekhoezen in de handel (op ebay staat er 1) voor quads.
Vergeet niet dat je quad wel diefstalgevoelig is als deze 'snachts op de straat staat.
Een goedgekeurd slot helpt dan niet echt.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor DenniZ » 01 feb 2012 17:48

:stupid: weet ik alles van,zelfs een afgesloten oprit helpt daar niet tegen. :x
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Patriickm » 01 feb 2012 18:00

ik heb hem ook buiten staan, net onder de ballustrade ( of hoe je zoiets schrijft :P ) . Dit icm een ART 4 sterren slot van 1,5 meter gaat tot nu toe nog prima! ( afgeklopt! :angel: ) Ook een dekzijl voor de aanhanger eroverheen, met een touwtje door alle ringen, kan je hem perfect erover heen trekken!

EDIT : Ten onrechte wordt de term balustrade vaak gebruikt voor onder meer de galerij van flatgebouwen (dat is de werkelijke balustrade plus het achterliggende loopvlak).
GROEN! :mrgreen:
Patriickm
350cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 01 feb 2012 18:49

Toen ik in rotterdam woonde had ik een buis laten buigen waar de fiets in geplaatst kon worden.
Dan werd er een beugel over de middenbuis van de fiets geschoven en er ging een discusslot op die je niet kon doorknippen,omdat er geen ruimte was om te knippen.
De buis ging 1 meter de grond in en op 2 dieptes had ik 23 kg reparatiebeton gegoten.
Dat is vervelend lopen met een fiets waar een buis onder hangt met totaal 50 kg beton. :lol: :lol: :lol:

Voor de quad kun je natuurlijk ook zoiets maken,en zeker als hij onder een ballustrade staan.
Belangrijk is dat de buis lekker dik is,dikwandig is (zodat een gemiddelde buizensnijder er niet overheen past,en dat het slot niet te knippen is.
Op deze manier kan je het zelfs nog zo gek maken om er een extern alarm aan te koppelen dmv verbroken lusverbindingalarm.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Patriickm » 01 feb 2012 21:01

haha, ik heb hem aan de steunpilaren van de flat hangen, succes met wegrijden en een flat meetrekken! :clap:

Maar idd, dat is een goede oplossing als je zelf geen pilaren oid uit de grond hebt steken!
GROEN! :mrgreen:
Patriickm
350cc

Berichtdoor Peanut » 02 feb 2012 07:17

4 wieltjes schreef:Er zijn afdekhoezen in de handel (op ebay staat er 1) voor quads.
Vergeet niet dat je quad wel diefstalgevoelig is als deze 'snachts op de straat staat.
Een goedgekeurd slot helpt dan niet echt.

Die afdekhoes heb ik verkocht met mijn shineray. (gekocht 40 euro incl. bij AlG ;) )
Toch had ik de quad met vaseline ingespoten. Dit vanwege het feit dat het een hoes is. Dus je moet zorgen dat de wind eronder kan komen. (wel goed vastzetten :lol: )
Anders krijg je het "gesloten garage" effect. Vocht komt binnen maar kan niet meer weg. Roest nog sneller.
Dus ik zou voor buiten wel die hoes ook adviseren. Maar desondanks..toch de vaselinespray op de quad. Dan kan vocht zich niet hechten en leeft je quad nog langer.
:thumbup:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Peanut
500cc
500cc

Vorige

Keer terug naar Me and my quad