Ik heb in het verlden meerdere quads gehad (2x een bashan en een shineray) daarnaast heb ik ook nog 3 buggys gehad en cross ik eigenlijk al mijn hele leven al op crossmotoren.
Nu heb ik 4 dagen geleden eindelijk de quad gekocht waar ik al een jaar ongelooflijk op aan het geilen ben.
Het gaat hier om een streetquad (die met die grote velgen) ik weet niet goed hoe ik hem moet noemen want ze staan onder zoveel namen te koop overal.
Die van mij staat nou toevallig als Spy300f1 op het kenteken dus laat ik hem maar zo noemen, maar ze worden ook Jinlinge, JLA, Streetfighter, Streetquad, Spy en nog een tal van andere namen.
Dit zijn vast wat foto's direct na de aankoop:

Hij is nog helemaal nieuw en dus origineel.
Ik ben van plan om helemaal te "pimpen" en op te voeren.
Ik wil er andere vering en CDI op hebben en meer van zulk spul om het Chinese een beetje te verbeteren.
Ik heb al een heleboel boutjes en moertjes vervangen door goed spul want die troep die er standaard op zit is echt erbarmelijk slecht en draaien zo door of knappen gewoon af.
Ik hoop hier een boel info op te doen en de kneepjes te leren, want hij rijd nu gewoon echt kut.
Max snelheid is ongeveer 75 ofzo origineel maar als ik dat dan rij dan heeft hij echt heel erg de nijging om te gaan zoeken en erg onrustig rijden en daarnaast trilt en rammelt er nog van alles.
Groeten Aize