4 wieltjes schreef:En denk vooral niet op dat moment dat je het naderhand wel repareer.
Chinees hoeft niet duur te zijn soms , maar het kost toch altijd geld.
vooral dat gedeelte moet je goed onthouden! dat dacht ik ook bij mijn eerste bashan. 1200 euro later toch maar een andere gekocht
ook even de quad bij de grapbar (beugel achter je zadel) optillen en naar links en rechts bewegen. blijven je wielen staan maar gaat de rest van de quad van links naar rechts dan zijn je achterbrug lagers overleden. (geld ook voor de bashans)
wees niet bang om het gas even goed open te trekken. als je het gas dan weer los laat (zonder te remmen) en hij gaat alle kanten op dan zit er ergens speling. ook even flink remmen, dan test je 2 dingen... remkracht en hij moet dan gewoon rechtuit gaan. doe hij dat niet dan is hij niet goed uitgelijnd.
ook letten op olie lekkage bij de versnellings pook. vocht resten bij de radiator en dat soort geneuzel. raare tikken uit het blok is ook niet goed. het verhaal van "heeft hij altijd al gedaan" gaat hier niet op
heb je je twijfels.. gewoon laten staan. het is niet de laatste quad op aarde.
succes
