Ik wil er een helm bij kopen, crosshelm is leuk maar ook erg koud. Nou heb ik een roofhelm gezien, kost best aardig wat euri dus wil wel eens weten of iemand er ervaring mee heeft.
Laatst bijgewerkt door scania-driver op 24 feb 2013 12:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik weet niet of die roofhelm onder systeemhelmen valt maar dit had ik bij mij helm gekregen Als ik jouw was zal ik naar een evaluatie zoeken van die helm Belangerijkste zijn de pas vorm en gewicht en ik heb het vermoede dat die helm best zwaar is
Ik had op internet gelezen dat mensen dat geen goede helm vonden Ik weet hoe duur die helm is dan is het wel zonde als je niet 100% tevreden bent Als ik jouw was zal ik bij een winkel die helm en een a merk helm proberen Shoei, HJC en Schuberth Want misschien past die roof boxer jouw wel goed iedereen heeft een andere hoofd dus pasvorm verschilt per helm
ja ik had ook al gelezen dat er wisselende meningen waren er over, als ik er één zou kopen wil hem toch passen en er eens goed over nadenken. De uitneembare wangstukken heb ik nu ook in mn helm en dat is even wennen, maar na verloop ga je merken dat het veel beter zit.