Heb even een vraagje. Heb mijn motorblok dus gister verkocht en nu vraagt de koper voor een bewijs met het framenummer waar het blok uit is gekomen en dat ik het blok dus aan hem heb verkocht. Is het verstandig dit zomaar door te geven? En is het mogelijk op een andere manier zonder framenummer bewijs te geven?
Heb gisteren al gezocht of dit nodig zou zijn maar kan er niks over vinden via google.
Denk in verband met diefstal aangezien het blok volgens mij geregistreerd staat met mijn framenummer. Maar weet het eigenlijk ook niet, zoals gezegd ik kan er niet echt info over vinden.
Je kan bij q toch ook gewoon een blok kopen dus dat blok staat volgens mij niet geregistreerd En anders staat er onder het glaasje vakje olie een nummer
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Gewoon een briefje dat door beiden is ondertekend is genoeg. Er in staat dat jij het blok heb verkocht met dat en dat nummer en het type blok. Dat deze nieuw is en je het voor xxx bedrag verkocht heb aan hem. Copy van de brief maken en dat is genoeg. Diegene had er ook direkt om kunnen vragen toen hij 'm kocht. Wat moet hij nu met een framenummer,en als hij denkt dat het gestolen is dan moet hij vooral de politie waarschuwen dat er een gestolen quad bij je thuis staat. Dan krijgt hij van de politie de bevestiging dat de quad niet gestolen is. Wat doen mensen toch moeilijk in dit land zeg.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Zal dan inderdaad gewoon een briefje maken met motornummer, gegevens van mij en van koper en de prijs waar die hem voor heeft gekocht en ondertekenen. Was al niet echt van plan m'n framenummer door te geven, maar wist dus niet of dit nodig zou zijn.
Was inderdaad slimmer van hem geweest als hij dit gisteren meteen had gevraagd voordat hij het blok kocht. Heb wel nog een foto van motornummer gemaakt vantevoren. Stickertje wat erop zit tenminste, niet het nummer onder het glaasje van de olie wat Remq zegt, neem aan dat dit hetzelfde nummer is? Heb eigenlijk niet verder gekeken dan het nummer wat op het stickertje stond.