friesequad schreef:eaglemotorsport heeft wel groter
past mij madmax 250 offroad dus hoger dan de straat versie en de spiegels en is 2 zitter passen er onder![]()
![]()
komt straks ook nog een kinderzit bij dat moet ook nog lukken![]()
slowstart schreef:Hans je moet er een halen bij brezan (binkchorst) die ze daar hebben die heb ik ook het is er een voor een motor de xl versie staat op de verpakking.
Past prima over mijn madmax heen en kost maar twee tientjes![]()
Sven
slowstart schreef:Hans je moet er een halen bij brezan (binkchorst) die ze daar hebben die heb ik ook het is er een voor een motor de xl versie staat op de verpakking.
Sven
hans caspers schreef:slowstart schreef:Hans je moet er een halen bij brezan (binkchorst) die ze daar hebben die heb ik ook het is er een voor een motor de xl versie staat op de verpakking.
Sven
ben even wezen kijken bij brezan den haag , maar die had ze niet meer.
heb het hoofdkantoor toen een mailtje gestuurd. en ze zijn wel bestelbaar , maar weten niet de maten van de afdekhoes. dus heb er maar een bij q- trading bestel die voor een jla street quad , want volgens maarten kan je daar de hele quad mee inpakken inclusief de banden. en dat is ook mijn bedoeling. de quad staat dag en nacht buiten voor de deur dus een goede grote hoes vindt ik wel noodzakelijk.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast