Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)
door jesse123 » 30 aug 2010 17:19
hallo jongens,
ik heb nu een bashan 200s-3 maar ik denk dat ik tog mischien wil overstappen naar een bashan 200s-7 tenminste als me vader het goed vind maar wat zijn de verschillen tussen allebij de bashan's?
@ bashanboy ik denk dat het spuiten er ook niet meer in zit bij mijn quad
-
jesse123
- 250cc
-
door bashanboy » 30 aug 2010 20:28
verschillen:
bashan bs200s-7 heeft ketting aandrijving
is groter (hoger langer en breder)
zijn meer onderdelen voor te krijgen
rijdt standaard al harder
is toch net allemaal wat beter afgewerkt, gelast enzo
wij hebben er nog een te koop staan voor
-

bashanboy
- CQ supporter

-
door jesse123 » 31 aug 2010 16:31
ja ik zouw gerust willen komen kijken / testrondje maken maar me ouders zijken een beetje om dat ik motorische dingen handel tenminste wel met tegenzin van me ouders.
dus eerst me bashan 200s-3 verkopen daarna me vader overhalen en daarna weet ik zijn antwoord maarja mijn rigtprijs was ongeveer tussen de 800 en 950 euro dus ik denk dat het beter is als ik er eentje uitkies op marktplaats die in mijn richtprijs zit maar zoals ik dus al net sgreef : me ouders moeten het eerst goed vinden en me vader heeft al nooit egt zin en tijd omdat hij het veel te druk heeft met zijn eigen bedrijf en er gewoon geen zin in heeft en me moeder heeft geen aanhanger rijbewijs (of hoe het ook heet)
-
jesse123
- 250cc
-
Keer terug naar Chinees of geen trek?