hallo,
ik ben timothy, 18 jaartjes en kom uit Rotterdam.
ik heb al me rijbewijs gehaald en zou graag een quad willen. nou heb ik al het een en ander rondgelezen hier en het lijkt me echt wat. alleen deze vraag is ook al vaker voorbij gekomen maar vroeg mij af wat jullie beter vinden een shineray stixe of bashan 250? ik vind ze zelf allebei echt heel mooi alleen bij ALG zie je ook voor de bashan meer onderdelen leverbaar, hebben ze dit voor de shineray ook? ik doe opleiding voor defensie samen met autotechniek, ben nog niet echt technisch aangelegd maar ben er mee bezig want het interesseert me heel erg, wil later ook aan auto's sleutelen. dus een quad lijkt me ook wel handig om wat te leren, je komt overal makkelijk bij enzo. verder vroeg ik mij af of de acceleratie lekker vlot is, heeft iemand hier een tijd van? en wat is het verbruik van die dingen? het is vooral voor de weg en k weet dat veel mensem dan zeggen dat de shineray beter is maar als je wegbanden op een bashan gooit is het toch ook goed? en ik had volgens mij gelezen dat de bashan een sterket frame heeft en dit is ook wel goed toch. ik weet niet echt welke ik mooier vind, beide zijn beeldig! en wat is jullie mening over verschillende dealers, ALG heeft beide quads staan en ik lees er goede dingen over maar dat is ver en ik denk niet dat dit te doen is via snelweg. zijn er meer in de buurt van Rotterdam? i
een hoop vragen sorry hiervoor!
mooi forum mensen en gezellige mensen lees ik zo!
ga zo door