Hallo allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en zal me maar even voorstellen: Ik ben Rob Holtackers, ben 18 jaar en woon in Limburg. Ik zit al een tijdje over een quad te denken omdat ik ze gewoon mega gaaf vindt! Zit alleen een beetje dwars met het budget omdat ik er zelf een moet gaan betalen incl alles en ik hem het liefste nu wil zonder er nog voor te sparen...
Dus ik kwam terug bij de oh zo leuke chineesje omdat A merken vrij duur zijn.
Ik twijfel momenteel tussen de Shineray STIXE 250cc en de Loncin Street Quad van Q-trading. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee en welke raden jullie aan? Is 250cc genoeg voor een eerste quad?
Ik heb al vaak gelezen dat je veel moet sleutelen maar aangezien ik geen brommertje ofzo heb gehad weet ik totaal NIETS van motoren en overige onderdelen. Meestal wel de functie maar verder niets over het bewerken, openen, aanpassen enz enz. Ik kan wel alles aan mijn fiets versleutelen enz en wil het ook wel leren, maar ik weet niet hoe ik dit voor elkaar krijg.
Ben namelijk vrij bang dat ik zo een quad koop, dat ik er iets mee krijg en niet weet hoe ik het op moet lossen en de quad dan blijft staan om maar weg te rotten...
Wie kan mij aub helpen? Alvast bedankt!
Rob