koelventilator onderuit gehaald , op rechtstreeks op accu aangesloten en draait nog wel maar kan ondertussen de rotorbladen ahw tellen. dat word een vervanging . Ik denk zo aan een ventilator uit de verwarming van een auto en deze schakelen dat ie altijd draait vanals contakt aanstaat.
The more i know about people The more i love my dog.
Zo ff me oude koelvloeistof slang derop zetten Gisteren lekte die als een dolle malloot Klemmen waren beetje lis getrilt Had ze aangedraait maar was niet helemaal verholpen Wel een beetje maar niet helemaal
Heb mijn ventilator bij de stekker die bij de radiator zit overbrugt ( draden aan elkaar verbonden). Zodra ik het contact aan zet begint ie te draaien. Dit doe ik aleen zomers, 'swinters gaat ie er weer uit.
Inderdaad, de draden die van de thermostaat afkomen en naar de radiator gaan, bij de stekker die aan de radiator zit zijn ze door mij met elkaar verbonden.
Na een mooi ritje heb ik bij terugkomst de nummerplaat aan de plaathouder gekit,ik heb ergens een irritant rammelend geluid wat ik probeer te vinden,dus alles wat los zit vastzetten of er kit aandoen,of vastzetten met tierips
loop dan maar weer alle bouten en moeren na, grote kans dat er wat ontbreekt of los zit, ook al zeer vaak gehad met de Madmax, werd er echt gek van....