BBQBarman schreef:Oh remq? Wel een wat donkerdere? Rood of niet omdat je zadel en handvaten ook wat donkerder waren
dit is die velgen striping

BBQBarman schreef:Oh remq? Wel een wat donkerdere? Rood of niet omdat je zadel en handvaten ook wat donkerder waren
Peter.M schreef:Vandaag alu van nerfbars gestraalt met glasparel , ziet er goed uit. bull & sisibar binnengegeven voor chroomeren ,
Peter.M schreef:jaja, dit weekeind zal ik ze nemen en posten
hans caspers schreef:vandaag weer even bezig geweest met de quad.
even gekeken of de thermostaat goed werkte.en gelukkig deed hij het goed. en gelijk vloeibare pakking er tussen gedaan dus die kan niet meer lekken. dit was allemaal preventief onderhoud.en ook even een nieuwe power filter erop gezet. ben gewoon de quad even helemaal aan het na lopen.alles wat ik vindt schrijf ik op zodat we dit kunnen bestellen. en dat hij straks helemaal klaar is voor het mooie weer , en dan lekker toeren.
Z@@lo schreef:hans caspers schreef:vandaag weer even bezig geweest met de quad.
even gekeken of de thermostaat goed werkte.en gelukkig deed hij het goed. en gelijk vloeibare pakking er tussen gedaan dus die kan niet meer lekken. dit was allemaal preventief onderhoud.en ook even een nieuwe power filter erop gezet. ben gewoon de quad even helemaal aan het na lopen.alles wat ik vindt schrijf ik op zodat we dit kunnen bestellen. en dat hij straks helemaal klaar is voor het mooie weer , en dan lekker toeren.
Goed bezig!, heb je je remblokken ook nagekeken?, bij mij waren die na 2000 km aardig versleten. ik was het eigenlijk vergeten maar 4 W wees me dr op toen hij uit elkaar lag.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten