Wat heb je vandaag aan je quad gedaan? part two

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Wat heb je vandaag aan je quad gedaan? part two

Berichtdoor Remq » 06 maart 2013 18:59

BBQBarman schreef:Oh remq? Wel een wat donkerdere? Rood of niet omdat je zadel en handvaten ook wat donkerder waren

dit is die velgen striping :lol: :lol: :lol:
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor pmhvanes » 06 maart 2013 20:50

Vandaag de stekkers erop gemaakt en de kabels verlengt voor de remlicht sensor en de schakelaar op de remhandel ,stoplicht voorrem en achterrem,ik heb ook zo een temp metertje gekregen van de buurman,zoals hier ook al eens iemand erop had gemaakt,ik weet even niet meer wie dat was ,voor temp van het koelwater,moet ik nog even schoonmaken en dan eens kijken hoe ik het erop zet
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor pmhvanes » 07 maart 2013 17:41

Vandaag het snelgas erop gezet en ik wilde de bar end spiegels erop zetten,maar dat past dus niet de binnen maat van het stuur is te klein,het is een heel dik stuur,moet ik wat anders op verzinnen,maar het ergste was dat ik de oude speigels er af had gehaald en de stuur indeling mooi had inclusief de handkappen,kon ik weer alles loshalen en de oude spiegels weer monteren,wilde ik de quad starten sloeg wel aan maar sloeg ook weer af,daarna kreeg ik hem niet meer gestart accu te zwak,ik heb afgelopen maandag nog een flinke rit gemaakt,dit vind ik wel raar,het lijkt dus dat hij de accu niet heeft bijgeladen,nog meer eens opladen en proberen
Drive it like you stole it
pmhvanes
350cc

Berichtdoor Peter.M » 07 maart 2013 18:43

Vandaag alu van nerfbars gestraalt met glasparel , ziet er goed uit. bull & sisibar binnengegeven voor chroomeren ,
The more i know about people
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Berichtdoor friesequad » 07 maart 2013 18:55

Peter.M schreef:Vandaag alu van nerfbars gestraalt met glasparel , ziet er goed uit. bull & sisibar binnengegeven voor chroomeren ,

fotos ?? :mrgreen:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor Peter.M » 07 maart 2013 19:02

jaja, dit weekeind zal ik ze nemen en posten :roll:
The more i know about people
The more i love my dog.
Peter.M
350cc

Berichtdoor friesequad » 07 maart 2013 19:49

Peter.M schreef:jaja, dit weekeind zal ik ze nemen en posten :roll:

:thumbup:

ben altijd benieuwd naar spullen en ideeen :mrgreen: :thumbup:
friesequad
500cc
500cc

Berichtdoor hans caspers » 16 maart 2013 20:35

vandaag weer even bezig geweest met de quad.
even gekeken of de thermostaat goed werkte.en gelukkig deed hij het goed. en gelijk vloeibare pakking er tussen gedaan dus die kan niet meer lekken. dit was allemaal preventief onderhoud.en ook even een nieuwe power filter erop gezet. ben gewoon de quad even helemaal aan het na lopen.alles wat ik vindt schrijf ik op zodat we dit kunnen bestellen. en dat hij straks helemaal klaar is voor het mooie weer , en dan lekker toeren.
mijn twee meiden op de quad
hans caspers
Erelid
Erelid

Berichtdoor Z@@lo » 16 maart 2013 21:12

hans caspers schreef:vandaag weer even bezig geweest met de quad.
even gekeken of de thermostaat goed werkte.en gelukkig deed hij het goed. en gelijk vloeibare pakking er tussen gedaan dus die kan niet meer lekken. dit was allemaal preventief onderhoud.en ook even een nieuwe power filter erop gezet. ben gewoon de quad even helemaal aan het na lopen.alles wat ik vindt schrijf ik op zodat we dit kunnen bestellen. en dat hij straks helemaal klaar is voor het mooie weer , en dan lekker toeren.

Goed bezig!, heb je je remblokken ook nagekeken?, bij mij waren die na 2000 km aardig versleten. ik was het eigenlijk vergeten maar 4 W wees me dr op toen hij uit elkaar lag.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Z@@lo
Moderator
Moderator

Berichtdoor hans caspers » 16 maart 2013 21:35

Z@@lo schreef:
hans caspers schreef:vandaag weer even bezig geweest met de quad.

Goed bezig!, heb je je remblokken ook nagekeken?, bij mij waren die na 2000 km aardig versleten. ik was het eigenlijk vergeten maar 4 W wees me dr op toen hij uit elkaar lag.

de remblokjes heb ik al liggen, die had ik vorige keer al besteld. maar nog niet aan toegekomen.
maar iedergeval bedankt voor de tip.
mijn twee meiden op de quad
hans caspers
Erelid
Erelid

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?