ulleke schreef:Vanavond rond 20:30 in Numansdorp. Een geel/ witte Carbieter (Agm bashan) verlaagd met alu velgen en wegbanden. Een vet ding joh, nog effen de bestuurder aangesproken dacht dat ie van hier was? bleek nie zo te zijn maar hij ging zeker kijken.
Leuk detail hij had er een twee takt blok onder, en snel dat hij was. Als ik het in mag schatten zeker twee keer zo snel als een normale 4 takt bashan. Daarbij viel me op dat hij op de klinker weg nauwelijks wegtrok van zijn rijrichting.
Aan diegene als je dit leest, Respectt als je dit zelf gedaan hebt, en als je hem zo gekocht hebt mazzelpik geniet ervan.
Grtz Dr
bmw5s schreef:ulleke schreef:Vanavond rond 20:30 in Numansdorp. Een geel/ witte Carbieter (Agm bashan) verlaagd met alu velgen en wegbanden. Een vet ding joh, nog effen de bestuurder aangesproken dacht dat ie van hier was? bleek nie zo te zijn maar hij ging zeker kijken.
Leuk detail hij had er een twee takt blok onder, en snel dat hij was. Als ik het in mag schatten zeker twee keer zo snel als een normale 4 takt bashan. Daarbij viel me op dat hij op de klinker weg nauwelijks wegtrok van zijn rijrichting.
Aan diegene als je dit leest, Respectt als je dit zelf gedaan hebt, en als je hem zo gekocht hebt mazzelpik geniet ervan.
Grtz DrGrtz Ulleke aka Dré
ulleke- CQ supporter
4 wieltjes schreef:En niet ff komen buurten he, DrGrtz Ulleke aka Dré
selwyn schreef:Vandaag vrijdag bij het ziekenhuis Terneuzen reed daarna door Zaamslag heen. Een zwarte Bashan 200-250cc. Monster Energy sticker op zijn tank zitten. Die dingen trekken nog behoorlijk vlot op viel me op.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten