Dacht eerst dat de crosvelgen niet op een balanceerapp konden.
Maar kan gewoon op de cone. Super..

Flagg schreef:Ik heb de inmiddels opgeladen accu er weer ingezet en mij zowaar op de openbare weg bevonden... Scary shit die quads, maar wel leuk.
Flagg schreef:Ik heb de inmiddels opgeladen accu er weer ingezet en mij zowaar op de openbare weg bevonden... Scary shit die quads, maar wel leuk.
BBQBarman schreef:Flagg schreef:Ik heb de inmiddels opgeladen accu er weer ingezet en mij zowaar op de openbare weg bevonden... Scary shit die quads, maar wel leuk.
Take a deep breath and try again![]()
Maar doe alsjeblieft rustig aan
Tis nu nog wel moeilijk bochten inschatten
Als je gewent ben is het super leuk
Flagg schreef:BBQBarman schreef:Flagg schreef:Ik heb de inmiddels opgeladen accu er weer ingezet en mij zowaar op de openbare weg bevonden... Scary shit die quads, maar wel leuk.
Take a deep breath and try again![]()
Maar doe alsjeblieft rustig aan
Tis nu nog wel moeilijk bochten inschatten
Als je gewent ben is het super leuk
Idd bochten inschatten is vaag, maar het voornaamste is dat ik het aangrijppunt van de koppeling wat meer gewend raak, ik moet nu nog te veel nadenken vooral met wegrijden in de eerste versnelling op 1 of andere manier is het toch heel anders dan motorrijden. Ik rijd op iedere motor direkt weg zonder te hoeven nadenken, of het nou een v twin chopper is of een close ratio racer met vlakschuif carbs, maar dit voelt heel erg onwennig. Maar gaat wel goedkomen hoor.
Wil iemand nog een weddenschap afsluiten wanneer ik volgas achteruit tegen de auto acher me aan knal? (iets met 1 naar beneden rest omhoog)
brandweerman112 schreef:Buddy gemaakt van een koe met gele stiksels geplaatst vandaag.
Mijn vader ging mijn wokkie ff proberen door met het gele monster naar huis te kachelen, breekt hem bij hem op de oprit mijn rechter onderste draagarm in stukken. Dat was wel ff schrikken. We hebben m opgehaald met de autoambulance en zijn druk bezig geweest met de demontage van de draagarmen. We hebben een bovenste en een onderste draagarm naar de lokale constructieboer gebracht en die komt morgen met een offerte om een setje nieuwe draagarmen in staal voor mij te waterjetsnijden. Ben benieuwd. Hieronder de foto's van mijn buddy en de schade aan de draagarm.
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten