Of je vraagt korting Of koopt een 2e handse Maak anders een foto van die startmotor want volgens mij is die van mij gewoon het zelfde Niet dat ik hem verkoop hoor
Ja dat moet ook geregeld worden , misschien ff cuijlenborg in geldermalsen contacten of hun zo een startmotor hebben..? als je bij de quadtuning ga bestellen gaat het misschien weer weken duren..? geen idee? wat makkelijkst is moeten we doen... ik heb geen idee wat voor startmotor het is hoor maar moet geen probleem zijn hoop ik zo een te vinden en juiste natuurlijk....
( Frank ik heb paar foto`s afgedrukt van de Quad en ik heb aantal al in brand gestoken )..
Is het bekend of die quad kan starten? Is het bekend of quad tuning dat ding op voorraad heeft? Komt er iemand uit die buurt van quadtuning naar chaam of komt men er toch voorbij of of of .....?
Dan kan die iemand die startmotor toch meenemen naar chaam zodat dat ding er zaterdag er op word gepleurt. Is dit nu zo verdomt moeilijk of zie ik die dingen zo makkelijk?
Jezus zeg we roepen met zijn allen wel hier op het forum dat men zaterdag moet komen en dat er dan quadprobleempjes kunnen worden opgelost aan een bashan , maar dit is dan weer teveel of zo.
Ahmet wilt rijden dus laten we ff nadenken hoe hij te helpen is.
ASKHOLEA person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Gewoon bellen en informeren, dan kan hij vrijdag nog bezorgd worden. Het is dat ik vrijdag op vakantie ga en helaas niet naar de meeting kan anders had ik m wel mee willen nemen geen probleem.
Zoals ik al heel de week roep : quadtuning heeft dat ding gewoon op voorraad en kost 150 euro. Quad had allang klaar kunnen zijn, als ik hem thuis had gehad.
ik had paar dagen ff geen tijd om hier wat te schrijven hoor.. frank je kan hem bestellen of als je zeg je kan hem ook ophalen is makkelijker haal ik hem op wat je makkelijker vindt,,, waar is dat Quadtuning geburen of kan je alleen online doen. De Quad gaat of starten of starten ...