Patriickm schreef:Er komen allemaal rare geluiden uit mijn blok! dus ik denk dat ik het blok maaar eens uit elkaar moet gaan halen, want dit klonk echt niet gezond !
Dat is balen ..sterkte

Patriickm schreef:Er komen allemaal rare geluiden uit mijn blok! dus ik denk dat ik het blok maaar eens uit elkaar moet gaan halen, want dit klonk echt niet gezond !
ulleke schreef:En hij leeft weer:-) gelijk klein onderhoudt afgemaakt. zo'n accu verwen apparaat helpt goed![]()
Gelijk weer een klein ritje gedaan, en hij rijd nog steeds goed![]()
Grtz DRLaatst bijgewerkt door Remq op 13 maart 2012 11:00, in totaal 1 keer bewerkt.Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
ulleke schreef:Nope enkel de gehele winter zo'n 6 maand dus. Had verder niks gedaan dus:-)
grt DrWie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast