Jla Loncin gebruikers let op!!!!!!!!!!

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: Jla Loncin gebruikers let op!!!!!!!!!!

Berichtdoor Remq » 09 sep 2012 21:57

Carbon schreef:Ja ik maak morgen even een foto hiervan denk ik. Ik ga morgen ook de dealer bellen want mijn quad komt pas terug van een service beurt en vind dat dit zeker een aandachts punt is. Dus ik mag hopen dat ze mij iniedergeval een nieuwe slang op gaan sturen. Dus ik laat morgen meer weten over dit. En laten we hopen dat ik dan de enigste ben die er optijd achter kwam! Maar dit is ook meer een ding dat mensen de quad ook na moeten lopen eens in de zoveel tijd. Scheelt een hoop pech!

Waar hebt je hem vandaan ?
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor Carbon » 09 sep 2012 22:10

opgehaald bij een dealer hier in de buurt van utrecht.. Weet niet of het een strak plan is om dan meteen slechte reclame te maken? :P En weet jij toevallig waar ik een mooie led achterlamp kan krijgen met dim/rem.. Wordt beetje gek van die lampjes vervangen..
Carbon
50cc

Berichtdoor Remq » 09 sep 2012 22:15

Carbon schreef:opgehaald bij een dealer hier in de buurt van utrecht.. Weet niet of het een strak plan is om dan meteen slechte reclame te maken? :P En weet jij toevallig waar ik een mooie led achterlamp kan krijgen met dim/rem.. Wordt beetje gek van die lampjes vervangen..

Het is het zelfde licht als een Yamaha Aerox dus gewoon bij een scooter winkel in de buurt

Afbeelding
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Carbon » 09 sep 2012 22:25

Ah top dankjewel! Zal daar is even gaan vragen of ze er 1 hebben liggen!
Carbon
50cc

Berichtdoor dimpower » 10 sep 2012 05:42

ik begrijp dat probleem met die achterlichten niet goed.dat is hier nu al regelmatig aan bod gekomen.blijkbaar zijn er velen die een gewoon achterlicht hebben.Mijn jla is nu 2 jaar oud en die was toen al standaard met led-exemplaar.en heb nog nooit problemen mee gehad.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
dimpower
Moderator
Moderator

Berichtdoor Remq » 10 sep 2012 06:04

dimpower schreef:ik begrijp dat probleem met die achterlichten niet goed.dat is hier nu al regelmatig aan bod gekomen.blijkbaar zijn er velen die een gewoon achterlicht hebben.Mijn jla is nu 2 jaar oud en die was toen al standaard met led-exemplaar.en heb nog nooit problemen mee gehad.

ik heb hem geen jaar en deze uitvoering hebben een gewoon lampje ,maar die kunnen de trilling niet aan dus gaan snel kapot
en jij rijd niet zoveel daar legt ook een groot verschil ;)
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Carbon » 10 sep 2012 10:07

Heb net de dealer gebeld wat betreft de remleiding. En ze zeggen dat kan gebeuren. Ik vind dit werkelijk waar belachelijk en zeer slechte zaak.. Wat is jullie mening hierover? Dit slaat compleet nergens op! Dit hoort niet te gebeuren vooral niet als ik net 100/150 km heb gereden na een service beurt.. Wat kan ik hier verder mee? Kan zelf nog de remleiding betalen..
Carbon
50cc

Berichtdoor selwyn » 10 sep 2012 10:53

Zoiets kan gebeuren. Elke dealer heeft zijn eigen visie op service. Als dit een meer voorkomend probleem zou zijn is er vaak een snellere vergoeding dan in jou geval.
Klinkt misschien idioot, maar na elke rit die ik rij loop ik de quad even na. En ik rij behoorlijk veel kilometers.
Iets wit waar pit in zit!
selwyn
400cc

Berichtdoor Remq » 10 sep 2012 11:57

selwyn schreef:Zoiets kan gebeuren. Elke dealer heeft zijn eigen visie op service. Als dit een meer voorkomend probleem zou zijn is er vaak een snellere vergoeding dan in jou geval.
Klinkt misschien idioot, maar na elke rit die ik rij loop ik de quad even na. En ik rij behoorlijk veel kilometers.

is hij nieuw en je hebt er net 150 km op ?? :o dat mag dan echt niet gebeuren :thumbdown:
Remq
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor Carbon » 10 sep 2012 13:46

Nou ik heb hem in april gekocht. hij is bij 500km voor de service geweest en het is ongeveer gebeurd bij 600/650 km.. En ik vind dat de dealer zowiezo als eerste de remmen moet checken en de leidingen na moet lopen. Ik ga dit nu zeker ook checken voor elk ritje wat ik ga doen. En ga hem straks helemaal uit elkaar halen en alles nakijken. En zowiezo alle kabels even wat netter wegwerken want hoe het nu zit is ook niks om eerlijk te zijn :P
Carbon
50cc

VorigeVolgende

Keer terug naar Chinees of geen trek?