EGL Madmax - welk blok - waar kopen

Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)

Re: EGL Madmax - welk blok - waar kopen

Berichtdoor x187 » 27 dec 2011 14:08

Zo een erkend papiertje heeft voor mij in ieder geval niet zoveel waarde. Ervaringen van andere gebruikers zeggen mij veel meer! Op het eerste gezicht natuurlijk. Daarnaast een kundige en professionele houding. Als een leverancier zich op fora bevindt is het 9 van de 10 keer een zeer goede leverancier.

Ook op fora wordt aan de hand van reacties de manier van omgaan met problemen, duidelijk wat de echte waarde is van een leverancier. Op deze manier bepaal ik persoonlijk hoeveel "waarde" een leverancier heeft. Dat papiertje valt bij mij dan gewoon helemaal weg...
x187
350cc

Delen op

Share on Facebook Facebook

Berichtdoor 4 wieltjes » 27 dec 2011 14:21

x187 schreef:Daarnaast een kundige en professionele houding. Als een leverancier zich op fora bevindt is het 9 van de 10 keer een zeer goede leverancier.

Ook op fora wordt aan de hand van reacties de manier van omgaan met problemen, duidelijk wat de echte waarde is van een leverancier. Op deze manier bepaal ik persoonlijk hoeveel "waarde" een leverancier heeft. Dat papiertje valt bij mij dan gewoon helemaal weg...

:stupid: dan zit je bij Q-trading ,ALG en Eaglemotorsports wel goed.
Ze hebben de kennis in huis en de service ( wat zeer belangrijk is).
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor x187 » 27 dec 2011 14:39

Maar ik moet wel eerlijk zijn wat betreft het aanschaffen van producten.

Wanneer ik opzoek ben naar producten waar een service of dienstverlening niet heel relevant is, dan ga ik wel gewoon simpelweg "hollands" op de prijs af...
x187
350cc

Berichtdoor Kemalism » 09 jan 2012 11:33

Ik ben in de afgelopen paar weken bij Q en EGL motorsports geweest voor een gesprek.
We hadden dan een vriend mee die afgestudeerd is op dit gebied en die er verstand van heeft.

Moet zeggen dat beide gesprekken wel professioneel over kwamen.
Beide bedrijven wisten waar ze aan toe waren.
Beste is dat je langs gaat voor een persoonlijke gesprek.

Ik kan niet uit ervaring spreken want ben pas bij stap een maar van mij en de vriendegroep horen jullie binnenkort veel meer.
Kemalism
50cc

Berichtdoor butcher » 02 mei 2012 16:08

mijn quad komt van bij eagle motors . heb het aankoopbewijs van de kerel van wie ik hem kocht gezien.
maar idd hier in belgie zijn er geen erkende dealers en op heel veel andere plaatsen kijken ze al boos als je zegt dat je op een chinees rijd . dat is ook de reden waarom ik op cq terecht ben gekomen en ik vind zelf dat de uitleg die ik hier krijg of lees veel duidelijker is dan die van de meeste workshops .... zelf sleutelen dus :lol: maar ik denk dat je er zeker geen slecht aan doet om bij eagle langs te gaan
butcher
250cc

Berichtdoor 4 wieltjes » 03 mei 2012 16:50

butcher schreef:en op heel veel andere plaatsen kijken ze al boos als je zegt dat je op een chinees rijd .

Moet je ook niet zeggen tegen een Chinees en zeker als het zijn dochter is waar je op rijd. :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor BBQBarman » 03 mei 2012 18:31

4 wieltjes schreef:
butcher schreef:en op heel veel andere plaatsen kijken ze al boos als je zegt dat je op een chinees rijd .

Moet je ook niet zeggen tegen een Chinees en zeker als het zijn dochter is waar je op rijd. :lol: :lol: :lol:

Dat zeg ik wel maar niet tegen iemands dochter :)
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter

Berichtdoor butcher » 03 mei 2012 19:24

lol
butcher
250cc

Vorige

Keer terug naar Chinees of geen trek?