Succ6 met de aankoop.
.spekky schreef:denk toch dat Shineray neem ga nu zo naar dealer bij ons in dorp is gewoon normale winkel dus ga even naar vragen wat hij er van zecht. wand heb geen zin als die stuk is met web winkel te lopen kloten heb meer vertrouwen deze winkel wand is nog geen 5km van hem huis als stuk heb kan hem achter de fiets aan knuppen
spekky schreef:heb in wierden net 1 gekocht 1700euro new met 1jaar garantie
roonroon schreef:spekky schreef:heb in wierden net 1 gekocht 1700euro new met 1jaar garantie
Foto's, foto's, foto's zijn we gek op.
Heel veel plezier met je aankoop en veel veilige kilometers.
Grtz
Ron
spekky schreef:roonroon schreef:spekky schreef:heb in wierden net 1 gekocht 1700euro new met 1jaar garantie
Foto's, foto's, foto's zijn we gek op.
Heel veel plezier met je aankoop en veel veilige kilometers.
Grtz
Ron
krijg hem morgen word lachen me pa rijd hem naar huis. het is maar 3km van af wierden naar hoge hexel maar die ouwe op zoon ding dat wil ik wel is zien. morgen maak ik wel foto
spekky schreef:hahah zal wel leuk zijn dat hij ook zoon ding koop maar heeft hij geen tijd voor ik heb zelf ook niet veel tijd alleen op zondag na. me pa is een bungel park aan bouwen voor mensen met handicapte en hebben net 1 week gelden het eerst huisje alle muren op ge zet kijk ma op site staat hier onder
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten