Ik heb zaterdag wat onderdelen besteld op quadpart.nl ( dus geen quadparts.nl)
Aangezien hun een snelle levering zouden hebben, voor 17:00 besteld volgende dag in huis.
De site ziet er allemaal keurig netjes uit, maar na mijn bestelling betaald te hebben heb ik geen enkele bevestiging gekregen van het bedrijf.
Ben al 2 dagen aan het bellen en mailen maar wordt niks beantwoord.
Heb eerst op Google gezocht naar recensies over de webshop, en heb met mijn stomme kop de reacties zitten lezen over quadparts ( met een "'s" ) dit schijnt dus een heel ander bedrijf te zijn.
Nu ben ik het 1 en ander uit gaan zoeken en kwam er via het KVK nummer achter dat hun ook een andere webshop hebben met electronica Elout BV.
En daarop inderdaad een reactie: fraude, na betaling hoor je niks meer, niks kopen!!
Is er iemand die daar misschien in de buurt van Boxtel woont, wil er na het weekend even langs gaan maar zo zonde als het ook echt leeg staat. Staat wel ergens te huur op internet dat pand , maar weet niet of het oude advertentie is, staat geen datum bij.
Adres is Staarten 24 in Boxtel.
Het gaat mij om het princiepe, bij mij gaat het om 28 euro.
Dan zullen de meeste denken....waar maakt die wokke-piloot zich druk om,
Ik wil hier ook andere mee waarschuwen.
Nou als er iemand in de buurt is die alleen kan kijken of hier nog een bedrijf gevestigd is dan rijd ik in ieder geval niet voor niets van Den Haag naar Boxtel , kan ik misschien nog via Chaam waar de echte jongens zitten

Nou hoop dat er niet meer mensen intrappen.
Groetjes