De egl mad max is ook betrouwbaar,alleen dat alluminium is van slechte kwaliteit,met goede banden rij ik ook zeer relaxed met een hand,zelfs door de bochten,maar ik rij geen autoweg,ik vindt de snelheid te laag
dat was ook mij grote punt met de MadMax, rijd super, is even wennen als je van een Bashan 200cc komt, daar kan je meer mee "spelen", alleen is de topsnelheid ook belangrijk om veilig met het verkeer mee te kunnen
ik rij met de mad max dagelijks naar mn werk, N wegen maar ook stukje snelweg. Ik vind dat ie dat prima doet, geen probleem met het verkeer en kan prima mee komen. Gemiddelde vrachtwagen rijdt tussen de 85 en 90 km per uur en die kan ik wel inhalen, meestal steken ze de duim ook nog wel voor je op. Toen ik voor het eerst mn rondje naar het werk reed had ik wel dat er auto's voor naast en achter me reden die maar keken en niet opletten, nu zijn ze er aan gewend en heb ik er geen last meer van. Het is vooral voor je zelf even wennen aan het begin, als je langer en vaker rijd dan ga je zo makkelijk met het verkeer mee dat je het niet meer ziet of merkt. Snelwegen rijden kan best zolang je niet te grote afstanden rijd en maar volgas blijft rijden, ik draai me gas net ff iets terug en dan gaat dat prima voor een km of 10 a 20.
Persoonlijk ben ik ook niet van de snelweg met mijn Madmax. Provinciale wegen zijn prima te doen. Met was simpele aanpassingen loopt zo´n Madmax een mooie 90-100km/h, dus dan is vlot meekomen op een 80 weg goed te doen.