Lekkende accu heb ik nog niet veel van gelezen hier. Maar het zijn zoiezo niet de beste accu's wat erin zitten, de meesten gaan niet zo heel lang mee. Maar ligt er ook aan hoe je er mee om gaat, vooral in de winter als de quad stil staat. Bij sommigen gaat die een paar maanden mee, en bij anderen misschien wel 2-3 jaar (meen ik ergens gelezen te hebben hier). Maarja een nieuwe betere accu kost nou ook weer niet zo heel veel.
Lostrillende bouten blijft bij elke Chinees een probleem aangezien het motorblok niet in fatsoenlijke rubbers hangt. Dit was bij de 5th anniversary JLA nog vrij slecht dus zal bij de 2014 modellen wel hetzelfde zijn. Maar is dus op te lossen door rubbers ertussen te plaatsen en alle belangrijke bouten met nord-lock ringen of loctite te bevestigen.
Lagers zijn wel goed genoeg om een tijdje mee te kunnen rijden denk ik maar zodra ze kapot gaan meteen vervangen door SKF lagers. Alleen de rubber bussen in de draagarmen voor ben ik niet zo over te spreken, denk dat je deze snel komt te vervangen.
Er zijn dus zeker nog wel wat probleempjes maar ik vind het zelf wel allemaal meevallen, het kost ook eigenlijk niet veel om aan te passen en als je sleutelen ook leuk vind dan zou ik het zelfs aanraden.
Er is helaas geen JLA dealer meer hier in Limburg dus je zal toch in de andere provincies moeten zoeken.
Zelf zou ik gewoon naar PMS gaan, die hier ook op het forum zit. Is wel een stukje rijden maar daar weet je tenminste wel zeker dat je goede service krijgt en niet belazerd wordt.