Algemene discussie, nieuwtjes etc. over de Bashan, JLA/Jinling, EGL, Spy, Shineray en andere Chinese quads. (Geen technische vraagstukken!)
door Mapzer » 01 maart 2014 01:05
Klopt, dan moet je ook andere aanpassing doen.
Wil je meer vermogen, dat kost gewoon veel geld.
Racemotoren (f1/dragrace)worden niet voor niks na 1 run helemaal vervangen of gereviseerd.
-
Mapzer
- banned member
-
- Berichten: 131
- Geregistreerd: 22 nov 2013 21:46
door BredaBashan » 14 maart 2014 16:43
Dat hoor je vaak dat mensen zeggen: "jaa is onzin joh om een turbo te plaatsen, kost te veel geld. Dan kan je beter dat geld bijleggen en een snelle quad/auto kopen."
Maar het hoeft niet altijd om geld te gaan toch? Als je dat super leuk lijkt om op je quad te bouwen om wat voor reden dan ook en je vind het het geld waard dan moet je het gewoon doen.
Is überhaupt bij elke hobby toch? Toen ik tegen mijn ouders zei dat ik een quad ging halen vonden ze het ook geen goed idee omdat het zogenaamd geldverspilling is. Maar geld uitgeven aan iets waar je plezier aan hebt is imo nooit verspilling.
-
BredaBashan
- 300cc
-
- Berichten: 176
- Geregistreerd: 03 okt 2013 10:34
door 4 wieltjes » 14 maart 2014 18:02
Thats the real spirit.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
-
4 wieltjes
- CQ supporter
-
- Berichten: 3818
- Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
- Woonplaats: 's-Gravendeel
door x187 » 15 maart 2014 14:38
Ja wat je zegt is zeker waar... Het is dan voor de prestige ipv de echte functie...
-
x187
- 350cc
-
- Berichten: 515
- Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45
-
door Z@@lo » 07 apr 2014 19:11
nieuw discussie punt voor onze wijsneusjes
de electro turbo......... voor
maar 959 dollar
ELECTRIC TURBOCHARGER
Here's something different. It's a turbine powered by an electric motor that forces air into the intake similar to an exhaust driven turbo. They claim it added 6 more horsepower to a RZR 1000. It's called the Air Rat and mounts in line from the air box. More info at
http://www.airlutions.com
The RAT Attack™ Stage II kit is designed for the perfect seamless blend of performance, fuel economy and reduced emissions. Includes everything you need to do a basic installation on most vehicles. Included are 4" x 6" long round housing RAT Attack Stage II, wiring kit, fuse and relay. Can be purchased with polished aluminum housing or carbon fiber wrapped housing. Please specify if you have if your intake has 3 inch or 4 inch diameter. Additional parts are available in our accessories page. Check our Photo Gallery for previous installations and reference for your specific installation. Please call with any questions about your installation requirements.
Kit includes:
4 inch diameter 6 inch long polished aluminum housing. Carbon fiber wrapped available upon request
14 Blade Turbine and Motor
RAT Attack Tuner box, for adjusting start/stop tuner end points
3’ length wiring harness with fuse protector
70 amp relay
Lighted LED indicator light
4 or 3 inch reducers or couplers and hose clamps. Note: please specify size of your vehicles intakeen zo ziet dat er uit:
[url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
-
Z@@lo
- Moderator
-
- Berichten: 1914
- Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
- Woonplaats: Spijkenisse
-
door 4 wieltjes » 07 apr 2014 19:23
OMG een oud topic.
Hoe heette dat ding wat in 2009 of 2010 hier op het forum ook voorbij kwam ??
Het is een elektra slurper en de 'winst' is 2 X nul.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
-
4 wieltjes
- CQ supporter
-
- Berichten: 3818
- Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
- Woonplaats: 's-Gravendeel
door dimpower » 07 apr 2014 19:26
bestaat al een tijdje maar ik geloof er niet echt in.de motor krijgt inderdaad meer lucht maar dan moet je er ook voor kunnen zorgen dat hij in verhouding ook steeds de juiste hoeveelheid benzine krijgt en dat is een ander paar mouwen.
op onze wokjes dus de investering niet waard.voor die prijs een complete motorfiets op kop tikken en een deftige swap doen zal meer vermogenwinst opbrengen zonder dat je de motor forceerd met turbo's ....
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-
dimpower
- Moderator
-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
door BredaBashan » 08 apr 2014 13:47
Die elektrische meuk is echt onzin. Ze halen echt niks uit. Vaak zijn ze zelfs niets meer dan een obstructie in je inlaat wat resulteert in minder vermogen.
Ook zijn die ventilatortjes die er in zitten van kunststof, als die afbreken door de kracht van het aanzuigen bij hoge toeren hoef ik vast niet uit te leggen wat dat met je blok doet
-
BredaBashan
- 300cc
-
- Berichten: 176
- Geregistreerd: 03 okt 2013 10:34
door BBQBarman » 08 apr 2014 16:57
Meer verbranding?????
-
BBQBarman
- CQ supporter
-
- Berichten: 4421
- Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
- Woonplaats: Lisse
door dimpower » 08 apr 2014 17:49
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
-
dimpower
- Moderator
-
- Berichten: 6342
- Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
- Woonplaats: Veurne(België)
Keer terug naar Chinees of geen trek?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten