plasti dip

Tunen, pimpen, tips and tricks Aanpassingen dus.

plasti dip

Berichtdoor slowstart » 20 nov 2012 18:30

ik ben dus van plan om mijn madmax van een ander uiterlijk te voorzien. ik wou dit doormiddel van wrappen doen (kappen meerdere kleuren enz.)
maar in mijn zoektocht naar geschikt wrapfolie kwam ik iets veel beters tegen.
plasti dip. het is een rubber coating in een spuitbus. dit moet je echt zien fantastich.

in de tuning scène is dit het nu helemaal bekijk het maar eens op YouTube kenwoord plasti dip.

veel plezier.

Sven.
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: plasti dip

Berichtdoor BBQBarman » 20 nov 2012 19:11

Ziet ter leuk uit maar hoe goed blijft het erop zitten en hoe duur is het?
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: plasti dip

Berichtdoor slowstart » 20 nov 2012 19:28

Een aantal jaar kan het zeker houden werdt verteld op de site. doe je het eerst primen met hun primer dan houdt het net als verf! Het is dezelfde kwaliteit als wrappen maar dan op een gemakkelijke manier. qua kosten ben je ongeveer 100 euro kwijt voor heel je quad schat ik
Binnenkort ga ik dit doen en maak ik er how-to van

Sven
Mad-maxxed
slowstart
400cc
 
Berichten: 679
Geregistreerd: 09 jul 2011 05:52
Woonplaats: zoetermeer

Re: plasti dip

Berichtdoor hans caspers » 20 nov 2012 19:36

ziet er goed uit , maar met een quad heb je wel te maken met kappen die kunnen buigen zal dit goed houden. en hou zal de stoot vastheid zijn .
mijn twee meiden op de quad
Avatar gebruiker
hans caspers
Erelid
Erelid
 
Berichten: 352
Geregistreerd: 30 okt 2009 17:58
Woonplaats: leidschendam

Re: plasti dip

Berichtdoor Remy » 20 nov 2012 19:37

Ik ben benieuwd naar je ervaring straks. Ik heb de complete tutorial met de Audi S4 gekeken. Ziet er heel bijzonder uit.
Avatar gebruiker
Remy
400cc
 
Berichten: 736
Geregistreerd: 19 jul 2012 10:53
Woonplaats: Westelijk Brabant

Re: plasti dip

Berichtdoor fretje-pitbull » 20 nov 2012 19:44

ben het ook van plan voor de wagen (je moet dan ook de auto niet strippen om deftig te kunnen spuiten)
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: plasti dip

Berichtdoor DexterXL » 20 nov 2012 19:47

bij de focusclub en fiestaclub zijn er al een paar die hun wintervelgen ermee
hebben ingespoten, is 1 velg met 1 bus....en ze waren pas in de aanbieding
bij conrad.nl iets van €13,- per bus ofzoiets......
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: plasti dip

Berichtdoor x187 » 20 nov 2012 22:22

Ja alleen de spuitbus is niet ideaal voor grote oppervlakten. Vooral waar je veel vlakke delen hebt...
Avatar gebruiker
x187
350cc
 
Berichten: 515
Geregistreerd: 24 dec 2011 20:45

Re: plasti dip

Berichtdoor Remq » 20 nov 2012 23:23

Ziet er vet uit wel lef om dat met je witte s4 te doen haha
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

plasti dip

Berichtdoor Remq » 20 nov 2012 23:32

Deze tekst uit foto's en video's verplaatst naar hier.
Laten we foto's en video's daarvoor gebruiken waar het voor is, voor foto's en video's en korte opmerkingen.




FAQ - VEEL GESTELDE VRAGEN OVER HET PRODUCT
Hoe lang blijft Plasti Dip (goed) zitten?

Plasti Dip zal voor een zeer lange tijd uitstekend blijven zitten mits u de gespoten delen op de juiste manier voor behandeld heeft en voldoende lagen aangebracht heeft. Wij adviseren minimaal 4 lagen Plasti Dip aan te brengen alvorens de gespoten delen gebruikt worden. Indien dit alles op de juiste manier gedaan is kan Plasti Dip jaren in perfecte conditie blijven.

Beschermt Plasti Dip tegen verschillende weersinvloeden?

Plasti Dip kan tegen elk type weer waar wij in de Benelux mee te maken hebben. Hete zomers en koude winters vormen geen obstakel voor Plasti Dip. Plasti dip zorgt in de winter zelfs voor een optimale bescherming tegen pekel.

Kan glossifier ook als transparant glanzende beschermlaag gebruikt worden?

Glossifier is oorspronkelijk ontworpen om de matte kleuren Plasti Dip over te spuiten naar hoogglans kleuren. Hiernaast is glossifier ook perfect geschikt als glanzende transparante beschermlaag rechtstreeks op een onbehandeld onderdeel. Ook een losse laag glossifier is weer makkelijk te verwijderen.

Hoe moet ik Plasti Dip aanbrengen?

Afhankelijk van het onderdeel dat gespoten moet worden adviseren wij 4 tot 6 dunne lagen Plasti Dip aan te brengen voor een perfecte dekking en stevigheid. Probeer de dekking per laag rustig op te bouwen en wacht 15 tot 30 min met het spuiten tussen de lagen in (afhankelijk van de omgevingstemperatuur).

Hoeveel afstand moet ik van het onderdeel dat ik spuit houden met de spuitbus?

Wij adviseren een afstand van ongeveer 30cm tot het onderdeel. Houd de spuitbus nooit stil tijdens het spuiten. Blijf mooie gelijke bewegingen maken over de hele breedte van het onderdeel.

Hoe reinig ik onderdelen die met Plasti Dip behandeld zijn?

U kunt alle gespoten delen wassen met heet water en shampoo. Plasti dip kan ook tegen de wasstraat en hoge drukreiniger. Uiteraard zijn er grenzen en kunt u bij verkeerd gebruik van een hoge druk reiniger schade aanrichten aan de coating.

Is Plasti Dip echt zo makkelijk te verwijderen?

Mits u een voldoende dekkende laag Plasti Dip aangebracht heeft is dit op elk gewenst moment zeer makkelijk te verwijderen. Wanneer u een klein beginnetje los peutert kunt u de volledig laag Plasti Dip als een velletje van het gespoten onderdeel af trekken.

Is glossifier en metalizer net zo makkelijk te verwijderen als normale Plasti Dip?

Ja zeker! Alle producten van Plasti Dip zijn op dezelfde manier te verwijderen als u van onze producten gewend bent. faq - veel gestelde vragen over ons

FAQ - VEEL GESTELDE VRAGEN OVER ONS
Levert u ook buiten Nederland?

Zeker weten. Wij leveren in de hele Benelux. U kunt alle producten in onze webshop bestellen en laten bezorgen in België, Nederland of Luxemburg.

Verkopen jullie Plasti Dip in groot verpakking?

Ja, die verkopen wij.
Wie vraagt is een dwaas voor 5 minuten, wie niet vraagt blijft altijd een dwaas
Avatar gebruiker
Remq
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2144
Geregistreerd: 05 jan 2012 19:52
Woonplaats: heerhugowaard

Volgende

Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten