kleinere kentekenplaat

Vragen en info over regelgeving, kenteken, verzekering etc.

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor #RvdB# » 01 jun 2010 19:48

china-freak schreef:dit is een auto kenteken plaat , op de papieren van mijn bijde quad's staat dat het met een motorkenteken plaat word gelevert . ;) kijk maar eens in je papieren. daar staat het duidelijk in.

hoe kan dat dan eigenlijk dat die van mij een auto ketekenplaat heeft?
#RvdB#
50cc
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 01 jun 2010 19:13
Woonplaats: Limburg

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor china-freak » 01 jun 2010 19:49

is er een fout gemaakt , je moet altijd opletten wat ze daar achter de balie doen , bij ons was die fout ook bijna gemaakt , maar die kwam terug en vroeg of het een motor of auto kenteken moest zijn , want dat snapte ze niet helemaal , was nieuw zeker
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor #RvdB# » 01 jun 2010 19:51

roonroon schreef:Als er een kleinere kentekenplaat kan worden aangevraagd dan komt er idd een melding op je kentekenbewijs nl:

"Op dit motorrijtuig mag een kentekenplaat van het model 27.10 worden gevoerd.
E4*2002/24*1613*00
VAR:-
UITV:-"

Ik denk dat je gewoon de RDW moet aanschrijven hoe je dit moet regelen of anders eens bij een motrzaak vragen.

Grtz Ron :-)))

ik heb al eens contact met de rdw opgenomen, maar zij beweren dat ik contact moet opnemen met de fabrikant van de quad
#RvdB#
50cc
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 01 jun 2010 19:13
Woonplaats: Limburg

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor #RvdB# » 01 jun 2010 19:53

china-freak schreef:is er een fout gemaakt , je moet altijd opletten wat ze daar achter de balie doen , bij ons was die fout ook bijna gemaakt , maar die kwam terug en vroeg of het een motor of auto kenteken moest zijn , want dat snapte ze niet helemaal , was nieuw zeker

ik heb de quad zo (met dat kenteken) van iemand overgekocht.
#RvdB#
50cc
 
Berichten: 11
Geregistreerd: 01 jun 2010 19:13
Woonplaats: Limburg

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor roonroon » 01 jun 2010 19:54

#RvdB# schreef:
roonroon schreef:Als er een kleinere kentekenplaat kan worden aangevraagd dan komt er idd een melding op je kentekenbewijs nl:

"Op dit motorrijtuig mag een kentekenplaat van het model 27.10 worden gevoerd.
E4*2002/24*1613*00
VAR:-
UITV:-"

Ik denk dat je gewoon de RDW moet aanschrijven hoe je dit moet regelen of anders eens bij een motrzaak vragen.

Grtz Ron :-)))

ik heb al eens contact met de rdw opgenomen, maar zij beweren dat ik contact moet opnemen met de fabrikant van de quad


Foutje RDW!!
Niet met de fabrikant (die kan wel aan de andere kant van de wereld zitten) maar met de verkopende (misschien de importeur) partij.
Deze heeft de quad "op kenteken" laten zetten.

Ron :-)))
Der Alte
Tefalashan-Wok met de twee oren. ;-)
Avatar gebruiker
roonroon
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1643
Geregistreerd: 15 feb 2010 22:17
Woonplaats: Didam

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor admin » 01 jun 2010 20:28

Toen ik m'n wok bij de RDW liet keuren vroeg de (vrij jonge) keurmeester of ik niet liever een mooi klein kentekenplaat op m'n wok wilde. Dan zou hij een aantekening op het kenteken laten zetten. Overigens liet hij er bij zetten dat mijn wok geschikt is voor 2 personen, terwijl dat officieel niet zo is....
Hij wilde daarvoor wel een rond op de wok rondscheuren, was geen probleem natuurlijk.
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Re: kleinere kentekenplaat

Berichtdoor 4 wieltjes » 01 jun 2010 20:44

Die kentekenplaat zorg ervoor dat je quad minstens 10km/p uur zachter rijd.
Als je langs komt rijden vraagt men af wat die quad aan die kentekenplaat doet zo groot is dat.
Gewoon richting rdw station gaan en slap lullen,dan krijg je ze misschien wel zover dat men het veranderd.
Deze kentekenplaat grootte valt bijna onder de noemer:scherp uitstekende delen.
Wat dus niet mag van oom agent.

Ik zag vandaag in Rotterdam een heel laag brommertje bij het stoplicht staan.(ik dacht dat het een brommertje was).
Rijd dat ding bij het stoplicht weg is het een motor model minimotor maar dan 3 x zo hoog (maar lager dan een normale brommer.
Zat trouwens een auto kentekenplaat op.
Bleek dus een motor te zijn. (met zo'n grote kentekenplaat)
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Vorige

Keer terug naar Kenteken/RDW/Verzekering

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten