verzekering 19 jaar

Vragen en info over regelgeving, kenteken, verzekering etc.

verzekering 19 jaar

Berichtdoor ddreus » 02 sep 2011 18:02

hoi allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring of weet iemand waar ik mijn quad kan verzekeren op mijn 19e? (ik heb een Jinling JLA-21B) Ik heb al heel veel gezocht maar over is het minimaal 24 jaar... had ik er een gevonden waar het wel kon ging dat mij 200 euro per maand kosten... mocht het echt anders niet lukken weet iemand of het mogelijk is hem op mijn vader zijn naam te verzekeren en mij als 2e bestuurder op te geven ofzo?!? ik zit echt met mijn handen in mijn haar! (als ik nog haar had)
Avatar gebruiker
ddreus
100cc
 
Berichten: 32
Geregistreerd: 31 aug 2011 17:48
Woonplaats: Lelystad

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor bmw5s » 02 sep 2011 19:40

oriondirect en unigarant zijn beetje de globale die de meeste hier hebben. Zit je met wa tussen de 4 en 20 euro zon beetje.

Of deze leeftijdgrens ook handhaven is dat klote want ik moet er ook nog aan geloven :think: Ben zelf 18
Zal daar nog maar eve informere :thumbup:
Avatar gebruiker
bmw5s
350cc
 
Berichten: 514
Geregistreerd: 19 mei 2010 15:09

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor dimpower » 02 sep 2011 20:17

ik betaal bij mercator iets van 100euro per jaar rechtsbijstand inbegrepen.ben wel ouder maar bij hen maakt het normaal niet veel verschil uit.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor spiderpig » 02 sep 2011 21:19

Ik adviseer Orion-direct.
Premie is laag(st) en opzeggen , bij b.v. verkoop , kan simpel via een e-mailtje !!

Let op.. is mijn ervaring, ik ben dik teveden met deze verzekeraar.
Niet iedereen zal mijn mening delen (uiteraard :think: ).

Als je de quad op vaders naam zet, zullen ze vragen naar de leeftijd van de echte bestuurder en zal jullie pa een hogere premie betalen.

Geeft jouw pa jouw leeftijd niet (juist) op en er gebeurd iets, dan ben jij en jouw pa (!!) niet verzekerd.

:-))) Frank
Avatar gebruiker
spiderpig
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2245
Geregistreerd: 15 dec 2009 16:32
Woonplaats: Chaam

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor ddreus » 02 sep 2011 23:50

jaah Orion had ik ook al geprobeerd! kon ook niks vinden over dat ze moeilijk doen om leeftijd. Ik had een offerte aangevraagd maar nog steeds niet binnen. me broer was daar ook verzekerd en hij zei dat ze daar geen nieuwe verzekeringen meer aannemen en dat je nu wordt doorgestuurd naar all secure
Avatar gebruiker
ddreus
100cc
 
Berichten: 32
Geregistreerd: 31 aug 2011 17:48
Woonplaats: Lelystad

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor 4 wieltjes » 03 sep 2011 07:01

spiderpig schreef:
Als je de quad op vaders naam zet, zullen ze vragen naar de leeftijd van de echte bestuurder en zal jullie pa een hogere premie betalen.

Geeft jouw pa jouw leeftijd niet (juist) op en er gebeurd iets, dan ben jij en jouw pa (!!) niet verzekerd.

:-))) Frank
Heb ook een andere versie gehoord en misschien dat diegene hier op het forum hier meer over kan zeggen.
De versie die ik heb gehoord is,vader is verzekerd en zoon wordt in de papieren vermeldt als zijnde dat hij niet verzekerd is als hij er op rijd.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor Arthur » 03 sep 2011 17:03

ik heb een beetje het zelfde probleem ik ben 19 en ik heb een madmax besteld. alleen als ik probeer een offerte aan te vragen voor een verzekering dan vragen ze eerst de leveransier dat is ELG motors. Toch? dan staat de madmax er niet bij in het rijtje dus kan ik ook geen offerte aanvragen... :crazy:
madmax 250cc
Arthur
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 31 aug 2011 18:01
Woonplaats: Zuid Holland Westland

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor Sgtnic » 03 sep 2011 22:20

ff bellen doet wonderen...zij tikken dan in de pc het kenteken en de rest van de gegevens komen dan vanzelf...Waarschijnlijk heet jou quad Madmax maar bij de RDW weer heel anders!! Ik heb een Shineray XY200STII en bij de RDW heet ie K-200ATV :eh:
Heb mijn verzekering ook telefonisch afgehandeld en zo word je ook gelijk verteld als je voorlopige dekking hebt ja of te nee (totdat je papieren binnen zijn dan)
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor Arthur » 04 sep 2011 11:05

oke bedankt voor de tip :angel:
madmax 250cc
Arthur
50cc
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 31 aug 2011 18:01
Woonplaats: Zuid Holland Westland

Re: verzekering 19 jaar

Berichtdoor sandhi,; » 05 sep 2011 10:25

een maat van mij had het zelfde probleem omdat hij nog geen 24 was koste de verzekering bijna 200 euro per maand en niemnd die hem voor goedkoper wou verzkeren, ik vind het nergens op slaan de mijne kost 5 euro omdat ik al ouder ben en er een schade vrij jaartje op heb zitten.. was ook niet zo lastig omdat ie bijna een jaar uit elkaar lag ;)
SPY F1/ZX6
Avatar gebruiker
sandhi,;
400cc
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 22 apr 2010 09:53
Woonplaats: den haag

Volgende

Keer terug naar Kenteken/RDW/Verzekering

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten