Pagina 4 van 4

Re: Regelgeving tuning van motor

BerichtGeplaatst: 21 feb 2011 23:23
door Bryan
fretje-pitbull schreef:identiek hetzelfde?
dus die 250cc is dan ook een scooterblokje?
de rdw gaat toch graag degelijke verstevegingen zien aan uw kader ;)

De bouw van deze quad is identiek aan de 250cc versie waardoor het frame, de wielophanging, banden, remmen e.d. veel zwaarder zijn uitgevoerd dan bij vergelijkbare quads. (duurzamer en degelijker)
(info van de importeur, Bdj-imports)

Re: Regelgeving tuning van motor

BerichtGeplaatst: 22 feb 2011 20:58
door bashanboy
vind het toch maar een zielig buizen framepje :roll:

Re: Regelgeving tuning van motor

BerichtGeplaatst: 22 feb 2011 21:56
door Bryan
bashanboy schreef:vind het toch maar een zielig buizen framepje :roll:

framepje ??

Re: Regelgeving tuning van motor

BerichtGeplaatst: 22 feb 2011 22:39
door bashanboy
nou de buizen zijn niet bepaalt dik

Re: Regelgeving tuning van motor

BerichtGeplaatst: 22 feb 2011 23:25
door admin
Ik neem aan dat Bryan het frame gaat verstevigen als er een ander motorblok in komt. Verder graag zoveel mogelijk on topic blijven (regelgeving etc.) en Bryan start een topic in projecten om de vorderingen van zijn motorswap te laten zien :thumbup:

Re: Regelgeving tuning van motor

BerichtGeplaatst: 23 feb 2011 16:45
door sandhi,;
dit heb ik van QFB dit zijn de regels voor het imp. van je quad

QR-02
Vaststelling datum eerste toelating (DET)
************************************
Een voertuig kan als nieuw worden geregistreerd als