Regelgeving tuning van motor

Vragen en info over regelgeving, kenteken, verzekering etc.

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor Bryan » 21 feb 2011 21:13

als je hem laat keuren moet je de herkomst van de onderdelen/blok kunnen aantonen d.m.v facturen of kenteken bewijs van de donor motor.
ik ga binnenkort zelf met een project beginnen met Rdw keuring maar heb alleen de werkruimte er nog niet voor.ff wat pics
Herschaalde kopie van 17112010184.jpg
Avatar gebruiker
Bryan
350cc
 
Berichten: 451
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:25
Woonplaats: Denhaag

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor fretje-pitbull » 21 feb 2011 21:15

de quad is dat een 50cc model?
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor Bryan » 21 feb 2011 21:18

fretje-pitbull schreef:de quad is dat een 50cc model?

ja !! :lol: :lol:
Avatar gebruiker
Bryan
350cc
 
Berichten: 451
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:25
Woonplaats: Denhaag

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor sandhi,; » 21 feb 2011 21:20

master! die hou ik in de gaten :mrgreen: denk niet dat er veel van dat frame overblijft ;) kapppen zijn wel cool
SPY F1/ZX6
Avatar gebruiker
sandhi,;
400cc
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 22 apr 2010 09:53
Woonplaats: den haag

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor Bryan » 21 feb 2011 21:23

sandhi,; schreef:master! die hou ik in de gaten :mrgreen: denk niet dat er veel van dat frame overblijft ;) kapppen zijn wel cool

het frame is heel ruim veel meer dan de chinese frame,denk zelf dat het blok er zo in gaat met wat kleine aanpassingen.
Avatar gebruiker
Bryan
350cc
 
Berichten: 451
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:25
Woonplaats: Denhaag

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor sandhi,; » 21 feb 2011 21:37

zou wel mooi wezen ! ik hoop dat je je werk ruimte snel gevonden heb :thumbup:
SPY F1/ZX6
Avatar gebruiker
sandhi,;
400cc
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 22 apr 2010 09:53
Woonplaats: den haag

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor 4 wieltjes » 21 feb 2011 22:32

Je achterband zit verkeerd om.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor bashanboy » 21 feb 2011 22:43

2x gas geven en je frame is 10cm en korter en je ketting slap :lol:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor Bryan » 21 feb 2011 23:10

bashanboy schreef:2x gas geven en je frame is 10cm en korter en je ketting slap :lol:

frame van de Access SP 50xxl is het zelfde als de Access SP 250
Avatar gebruiker
Bryan
350cc
 
Berichten: 451
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:25
Woonplaats: Denhaag

Re: Regelgeving tuning van motor

Berichtdoor fretje-pitbull » 21 feb 2011 23:12

identiek hetzelfde?
dus die 250cc is dan ook een scooterblokje?
de rdw gaat toch graag degelijke verstevegingen zien aan uw kader ;)
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

VorigeVolgende

Keer terug naar Kenteken/RDW/Verzekering

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten