Net als 5wiel zegt
Komt denk daardoor dat die moer steeds los komt
Ik check bijna na elke rit wel of ik bij me banden speling heb denk dat het aan te raden is dat iedereen dat doet
DexterXL schreef:wat ze in de 4x4 wereld nog wel eens doen, is op de tandjes van de as
een goede loctite oid te smeren, 1tje die vullend opdroogt, dan pas het wiel
gaan monteren, gevolg is dat er nu geen speling op zit, en de loctite
helemaal opgesloten zit.....
Firehuntah schreef:Ik vraag me af of het mogelijk is om daar nord-locks tussen te plaatsen. Weet niet of de kroonmoer dan te ver naar buiten komt waardoor de splitpen niet meer erin past.
Met nord-locks zal het echt niet los kunnen gaan, maarja die splitpen moet er toch voor de zekerheid altijd in.
DexterXL schreef:wat ze in de 4x4 wereld nog wel eens doen, is op de tandjes van de as
een goede loctite oid te smeren, 1tje die vullend opdroogt,
Keer terug naar Tandwielen / Ketting/Aandrijving
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten