Pagina 2 van 2

Re: Brake system Loncin250cc

BerichtGeplaatst: 18 nov 2013 21:37
door DexterXL
http://www.luiemotorfiets.nl/sleutelen/ontluchten/

1e link was gelijk raak...zoeken schijnt lastig te zijn,
overigens staan bv de Derbi's er om bekend dat de achterremmen via
natuurlijk verloop moeten worden ontlucht, iets anders werkt niet.
Dat jij er nooit van gehoord hebt wil niet zeggen dat het onzin is, al denk je
daar overduidelijk anders over :roll:
Misschien dat je nu eens door krijgt dat je je huiswerk beter moet doen voordat
je zulke reacties plaatst :-)))

Re: Brake system Loncin250cc

BerichtGeplaatst: 19 nov 2013 05:34
door Peter.M
Via dat natuurlijk verloop heb ik de onze ook ontlucht en werkt perfect ( was tip van garagehouder ) , het duurt wat langer maar je pompt je niet gek en kunt ondertussen andere zaken doen , en opletten dat potje niet leeg raakt.

Re: Brake system Loncin250cc

BerichtGeplaatst: 19 nov 2013 15:06
door Dirty Old Max
:stupid: :clap:

Re: Brake system Loncin250cc

BerichtGeplaatst: 23 feb 2014 23:33
door Mapzer
Tekst verwijdert,heeft niets met het topic te maken.
Als je vragen omtrend andere leden heb dan kan dat per pb gebeuren. 4W

Er word zelfs een link van een idioot geplaatst, die zijn remvloeistof gaat verversen via de ontluchtingsnippel en een injectie spuit. :wtf:
Lucht wil altijd naar boven, dus of je die quad nou recht laat staan of 45 gr omhoog, wat is het verschil?
De ontluchtingsnippel zit onder op de remklauw, dus van natuurlijk verloop ontluchten is pas sprake bij 180 gr draaien.
Juist ja, op de kop zetten van je quad. :lol: :lol:
En dat noem ik geen ontluchten, ontluchten doe je met flow en druk.
Niet wachten tot de lucht via je hoofdremcilinder, eruit komt.
:-)))