rem pedaal shineray spider stixe

rem pedaal shineray spider stixe

Berichtdoor fred » 08 jun 2011 21:46

hallo,
een vraag. boven mijn rempedaal hangt een veertje los te bungelen. deze zit aan de bovenkant vast aan een dun stiftje in een kleine behuizing, wat je uit kan trekken. ik meen mij te herinneren dat deze aan de onderkant vast zat aan het rem pedaal voor het rem achterlicht??!! nu heb ik geprobeerd om het veertje weer aan het rem pedaal te haken, maar ik krijg hem er niet weer aan, ik moet de veer dan met een tang naar beneden trekken om hem aan het pedaal te haken maar dat zou betekenen dat het remlicht constant brandt en dat lijkt mij niet de bedoeling. nu mijn vraag : ben ik iets verloren, dus hoort er nog iets bij tussen het veertje en het pedaal? ook zit er naast het veertje nog een flensje , +/- 2 x 2 cm aan het frame met daarin een rond gat van ,6mm moet ik daar ook wat mee ?
alvast bedankt voor jullie antwoorden

groeten

fred
fred
300cc
 
Berichten: 170
Geregistreerd: 26 jun 2010 19:59
Woonplaats: tubbergen

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: rem pedaal shineray spider stixe

Berichtdoor chevy35 » 08 jun 2011 22:03

is gewoon je remlicht schakelaar,je kan het veertje wat oprekken zodat je remlicht niet constant blijft branden.
chevy35
300cc
 
Berichten: 199
Geregistreerd: 07 mei 2011 22:09
Woonplaats: eersel

Re: rem pedaal shineray spider stixe

Berichtdoor admin » 09 jun 2011 12:59

Afbeelding
Daar zit het veerstje aan vast. normaal stel je deze af op de schakelaar omdat daar schroefdraad op zit om deze hoger of lager te stellen.
Afbeelding Greetz Admin
Avatar gebruiker
admin
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 2515
Geregistreerd: 03 maart 2009 02:06
Woonplaats: Zandvoort

Re: rem pedaal shineray spider stixe

Berichtdoor fred » 09 jun 2011 19:03

admin schreef:Afbeelding
Daar zit het veerstje aan vast. normaal stel je deze af op de schakelaar omdat daar schroefdraad op zit om deze hoger of lager te stellen.


oke super bedankt!
fred
300cc
 
Berichten: 170
Geregistreerd: 26 jun 2010 19:59
Woonplaats: tubbergen


Keer terug naar Remmerij

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast