help met mijn Genata (diverse punten)

help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor perkulator » 05 jul 2010 19:55

hallo,

ten eerste, welke blok is het nou jongens? :D locin of bashan etc etc? :D
(is toch bijna allemaal hetzelfde haha :lol: )

nu het volgende;

1: mijn snelheid meter and temperatuur sensor doen het niet goed(de temperatuur meter gaat OP EN NEER als ik rijd (de trillingen?? :? )
en de snelheids meter (digitaal) weet af en toe niet wat die moet aangeven en gaat die van de 60 ineens naar de 99?! echt vaag
ik zat te denken aan andere cockpit, enige idee'en? als jullie kabels / aansluitingen willen weten hoor ik het wel! (of foto's)

2: mijn blok en tank e.d. nergens zit rubber tussen, doen? (heb ulleke al om hulp gevraagd)
en zo ja? waar precies tussen? het blok zit op 3 punten vast, en bij 2 krijg ik volgens mij nooit rubbers ertussen tenzij ik de "Steunen" uit elkaar "Krik"
want hij trilt als een GEK (wil daar vanaf zijn :) )

3: ik heb 2 voorbanden bestel aangezien de banden bagger zijn er mijn stuur uit mijn handen trilt boven de 35 km/u (ook achter doen? of niet perc
perkulator
150cc
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 03 jul 2010 17:05

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor fretje-pitbull » 05 jul 2010 20:24

4000toeren aan 30km/u????
wat is de top dan 60? :shock:
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor perkulator » 05 jul 2010 20:26

nee de top is 90 (bij de 9.000)
hij trekt nog best wel door... maar lekker rijden doet het niet (en rijd toch niet harder als 30 ivm met de enorme trillingen en dat ik hem nog moet inrijden)

greetz.
perkulator
150cc
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 03 jul 2010 17:05

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor Q-trading » 05 jul 2010 20:32

Snap ten eerste niet waarom je deze vragen stelt op het forum, je heb net een nieuwe quad gekocht van http://www.streetquad.nl. Waarom vraag je dit niet aan hun. Hun zullen jou toch zeker kunnen helpen met de defecten, en vragen wat vooreen blok het is.

Maargoed ik zal je helpen.

1.Het blok is de Zhongshen 250CC, weet ik bijna 100% zeker


2. De snelheidsmeterkabel ligt te dicht bij het blok, daardoor gaat hij snelheid opmeten van het magnetisch veld wat het blok opwekt met gas geven. (Mensen met digitenne hebben dit ook als er een scooter langs rijdt)
Dus deze kabel even verleggen, meestal is dit onder de benzinetank waar hij stoort.


3. Als zoeen Genata erg trilt zal het erg moelijk worden om dit op een simpele manier weg te krijgen.

4. Voor vervangen is het belangrijkste, maar het zoeken in de weg is ook nou eenmaal quad rijden, en zal nooit helemaal weg gaan. Maar is je toch bezig bent, zou ik achter ook doen.

5. Rij het blokje nou eens eerst lekker in. Deze vertanding zit er niet voor niets standaard op.

Grtz
Avatar gebruiker
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf
 
Berichten: 229
Geregistreerd: 10 jan 2010 13:52

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor perkulator » 05 jul 2010 20:49

tja Q, hij verkoopt eigenlijk alleen...
maarja, weet jij waar ik passende onderdelen zou kunnen halen mocht er iets kapot gaan? (of passen er ook bashan / shineray etc etc onderdelen op?)

greetz.
perkulator
150cc
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 03 jul 2010 17:05

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor Q-trading » 05 jul 2010 20:54

Misschien sommige onderdelen. Maar als ik zo zie, is er veel net iets anders,

Ik denk dat je toch wel een moeilijk verhaal wordt voor onderdelen van een Genata.

Maar wie genata verkoopt, kan ook onderdelen bestellen, dus ik zou gewoon je leverancier voor de onderdelen vragen.
Voor zover ik weet verkopen maar 2 bedrijven deze quad.

Anders mail deze eens.
http://www.redivoabs.nl/atv.html

perkulator schreef:tja Q, hij verkoopt eigenlijk alleen...
maarja, weet jij waar ik passende onderdelen zou kunnen halen mocht er iets kapot gaan? (of passen er ook bashan / shineray etc etc onderdelen op?)

greetz.
Avatar gebruiker
Q-trading
Erkend quad bedrijf
Erkend quad bedrijf
 
Berichten: 229
Geregistreerd: 10 jan 2010 13:52

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor ulleke » 05 jul 2010 21:08

Jaja Japans en mijn moeder is negerin. Tuurlijk kijk eens naar die kappen en frame. Volgend mij veel uit te wisselen met de andere bekende Chineese merken. Maar eerst effe navragen voor de zekerheid.

Grtz Dr
Grtz Ulleke aka Dré
Avatar gebruiker
ulleke
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1302
Geregistreerd: 16 apr 2010 20:34
Woonplaats: Roosendaal

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor perkulator » 05 jul 2010 21:47

altijd fijn... denk je wat leuks te kopen.

kan ik het blok dalijk wel pleuren als er iets kapot gaat. :shock: :( :shock: :(
denk dak ff ga janken omdat ik geld heb weg-gegooid...
perkulator
150cc
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 03 jul 2010 17:05

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor bashanboy » 05 jul 2010 21:48

alles is te repareren?
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: help met mijn Genata (diverse punten)

Berichtdoor perkulator » 05 jul 2010 22:21

zeker waar. de leverancier belde me net. hij stuurt me morgen een mailtje met een aantal webshops en winkels in regio gelderland / brabant waar ik onderdelen kan halen. toppie!

en hij zij zelfs: "als er iets kapot gaat na de garantie zal ik je alsnog proberen te helpen" :) mits het de motor betreft. hij heeft vetrouwen :D

greetz.
perkulator
150cc
 
Berichten: 52
Geregistreerd: 03 jul 2010 17:05

Volgende

Keer terug naar Overige vraagstukken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten