Hsun 700

Hsun 700

Berichtdoor sarita » 09 aug 2012 08:36

Hey wij zijn in het bezit van een Hsun700 (tweede voertuig). 2de hands gekocht en er stonden maar een 700km op. Nu een 2000km na een dik jaar.
Nu ja we hebben er nogal veel last mee de cardanas is de pijp uit. Ikzelf ken er niet veel van maar ne maat is er aan aan het werken,
het zijn de kogellagers dat weggesleten zijn. Ondertussen hebben we al de remblokken vervangen de stuurarmen, banden. Nu blijkt er nog een probleem met de eu remklauwen waar de remblokjes in komen vast te zitten.
Nu was mijn vraag waar vind ik eventueel wisselstukken voor Hsun700, er zijn er een paar dat beweren dat deze veel trek op een Grizzly Yamaha, is dat zo?
of zouden we deze quad beter verkopen (we doen er tenslotte wat km mee), want wij weten het even niet meer...
:lol: :lol: :lol: Hopelijk zit ik nu wel op de juiste forum :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
sarita
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 07 aug 2012 12:32

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Hsun 700

Berichtdoor DxJ » 11 aug 2012 16:15

de hsun 350 is ook een copie van de raptor 350 en er passen dus veel yamaha-onderdelen op de hsun, is dus heel goed mogelijk dat er dus grizzly-onderdelen passen op jullie hsun, ik denk dat je best eens een mailtje of telefoontje doet naar
http://www.quadtuning.nl/beginpagina/!191!!!!NL!!!!!!

want zij hebben al enkele hsun quads serieus verbouwd en zullen wel weten wat er past en wat niet...

hopelijk heb je er wat aan :thumbup:
The best engine in the world is the vagina. It can be started with one finger, it is self-lubricating,
it takes any size piston, and it changes its own oil every four weeks.
It's only a pity that the management system is so temperamental
Avatar gebruiker
DxJ
400cc
 
Berichten: 606
Geregistreerd: 14 dec 2011 14:31
Woonplaats: tongeren belgie


Keer terug naar Overige vraagstukken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten