hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 15 nov 2009 11:37

De rechtse groene op de foto daar heeft ie het op voorzien :mrgreen:

Afbeelding

Het type of model maakt hem niets uit als de quad er maar zo qua kleur uit ziet, papa zal wel kijken of het iets is wat hij graag wil.............
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor bashanboy » 15 nov 2009 11:41

das al een mooi ding voor 5 jaar :)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor china-freak » 15 nov 2009 12:57

idd , en dan heeft die wel al goed gespaart hoor voor een 5 jarige :shock:
als ik nu wat moois zie voor op de quad is me bank leeg whahaha :P :lol:
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 15 nov 2009 13:31

Hij koopt de quad van zijn verjaardagsgeld en het geld wat ie in zijn spaarpot heeft, papa en mama sparen ook nog voor die kleine aap maar dat weet ie niet ;)
Dus zonder geld zal ie niet zomaar zitten :P
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor 4 wieltjes » 15 nov 2009 15:28

BlacK-SpyDeR schreef:
4 wieltjes schreef:De meeste banden hebben een gietnaad over het midden van de band lopen.
Meet van de achterkant band middenlijn naar de andere band achterkant middenlijn en doe dat ook aan de voorkant van de banden.
De afstanden moeten gelijk zijn.


Dit verhaal zal niet op gaan voor de quad want de vooras is 9 van de 10x breder als de achter as ;)


Dit gaat op bij een auto maar niet bij een quad,volgens mij.
Een quad kan je maar op 3 plaatsen afstellen en daar is je kettingspanner er 1 van. (anders dan bij een auto die geen ketting heeft) :P
Bij een quad kan je alleen de voorkant afstellen op de manier van de gietnaad op de band(als je het zelf doet).
Wat wil je dan nog meer afstellen,de sporing???
Hoe dan,als je alleen de ketttingspanner kan afstellen???
Turlijk kan je de quad wegbrengen om 'm te laten uitlijnen,als je je geld voor niets wilt uitgeven.
Ik heb zojuist de quad uitgelijnt (de voorwielen) en moet zeggen dat ik een stuk harder durfde met mijn quad. :D
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor Chucky » 15 nov 2009 16:00

Heb net nog eens een stukje gereden maar moet eerlijk zeggen dat ik verrast was, want hij rijd echtwel fijn(er) dan ik gedacht had.
Ik ga de voorwielen zelf ook eens proberen uit te lijnen, maar tot nu reed hij ook al verassend goed (tot nu).

Ik ben er ook over na aan het denken om hem opnieuw te gaan spuiten of iets te doen met bestickering.

Had best een interessante website gevonden met leuke bestickering (moet alleen niet 'te' kitsch worden natuurlijk. Bedoel enkel sponser bestickering kan ook vaak al mooi zijn.

De kleuren welke mijn quad nu heeft zijn Blauw/wit. Zou snel eens wat foto's schieten.

Heb vroeger wel eens wat brommertjes gespoten voor mensen en dat ging me goed af. Schuurborstels (stalendraadjes) op de boorkop, paar uurtjes flink schuren en dan spuiten, maar die plastic kappen hoe kan ik deze beste schuren, welk papier bijvoorbeeld?

Greetz
SHINERAY XY250STIXE Spyder
*****************************************
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

******************************************
Avatar gebruiker
Chucky
500cc
500cc
 
Berichten: 1435
Geregistreerd: 13 nov 2009 00:35

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 15 nov 2009 20:55

Waterproof 400 is de mijne mee gedaan MAAR dan moet je wel ff weten hoe je moet schuren want elke schuurplek blijf je zien na het spuiten als je ze er niet goed uitgeschuurd hebt. Je mag helemaal niets meer voelen van de overgangen voor een mooi glad resultaat. En ik kan je uit ervaring vertellen dat niet mee valt om het goed te doen.

Ik had het geluk dat me maat in een autoschadebedrijf werkt en mij van de nodige tips heeft voorzien om een mooi strak resultaat te krijgen.
Kleine tip, begin met een nieuw stukje schuurpapier en al dat op is bewaar je dat om tijdens de laatste sessie te kunnen gebruiken om je gehele kappen er mee te doen zodat alles met dezelfde grofte is gedaan.

Maar 1 ding is zeker, je moet het gewoon doen en dan zien wij wel wat je er van gemaakt hebt :P
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor Chucky » 19 nov 2009 12:32

Oja btw hiero is de site waar ik het over had met die stickersetjes, denkelijk wel enige aanpassingen vereist, maargoed voor die prijs is het redelijk uniek;

http://www.swracing.nl/


Advertentie;

http://link.marktplaats.nl/284324892
SHINERAY XY250STIXE Spyder
*****************************************
Je kunt pas quad rijden als je een Chinees kan berijden

******************************************
Avatar gebruiker
Chucky
500cc
500cc
 
Berichten: 1435
Geregistreerd: 13 nov 2009 00:35

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor bashanboy » 19 nov 2009 18:42

voor stickers op een bashan passen ze de stickerset van een ltz of ltr aan ;)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: hulp bij SHINERAY XY250STIXE

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 19 nov 2009 20:03

Ze hebben er hele mooie sticker setjes maar ik ben wel een beetje uit voor mezelf, om het mooie spuitwerk te blijven zien gaan er bij mij geen stickers op komen :) misschien wel een paar hele mooie kleintjes maar zeker geen grote jongens.

Gisteren stukje gereden door de stad heen in een laat middag zonnetje en mmmmmmm heerlijk iedereen kijkt en kijkt en kijkt dus ja toen was ik er wel uit geen stickers voor mij ;)
Zelfs heb ik hem gisteren helemaal schoon gehouden, nix door de modder heen of over het gras heen en dat is een genot zeg want eenmaal thuis viel er niets te poetsen :lol:
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

VorigeVolgende

Keer terug naar Overige vraagstukken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten