Kleurtjes

Re: Kleurtjes

Berichtdoor 4 wieltjes » 09 jan 2012 19:39

Sgtnic schreef: en wat spullen in bestelling staan (onder het mom wat de baas u bied)
Dan word de quad waarschijnlijk chinook groen.
Als je quad dan ook nog 3069 KW motorvermogen heeft. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Kleurtjes

Berichtdoor Sgtnic » 09 jan 2012 20:25

hehehehe....hij word wel enigzins groen :P maar ik denk dat oom agent het opvalt als ie zoveel KW'tjes heeft...Maar ik hoor nu wel een idee voor een fotoshoot als ie klaar is :think:
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: Kleurtjes

Berichtdoor 4 wieltjes » 09 jan 2012 22:12

Sgtnic schreef:...Maar ik hoor nu wel een idee voor een fotoshoot als ie klaar is :think:
Ja, laat je de quad uit de lucht vallen en maak je er dan foto's van ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Kleurtjes

Berichtdoor Sgtnic » 09 jan 2012 22:47

hehehehe nee maar heb al wel een ander idee ;) het is en blijft een transport heli natuurlijk ;)

OT: Nog even bezig met wat herstelwerkzaamheden aan de kappen en dan kan het inkleuren gaan beginnen...dus binnenkort denk ik de eerste updates van de vorderingen
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: Kleurtjes

Berichtdoor BBQBarman » 10 jan 2012 00:27

Sgtnic schreef:ben nog een beetje aan het schuren en wat spullen in bestelling staan (onder het mom wat de baas u bied) en zal dan wel even per onderwerpje het resultaat en gebruikte materialen plaatsen...Uiteraard ook in foto :)


Oh als je cabon look vinyl nodig heb
Heb ik nog wel wat over
30 euro voor
1,5 bij 1 meter
Avatar gebruiker
BBQBarman
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 4421
Geregistreerd: 08 jun 2011 15:18
Woonplaats: Lisse

Re: Kleurtjes

Berichtdoor Sgtnic » 10 jan 2012 00:36

Kom ik mss nog op terug...Ben nog aan het uitvogelen wat ik precies ga doen met me dashboard...dat word ook een zelf fabrikaat aangezien me koplamp 30cm naar beneden zakt....
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Vorige

Keer terug naar Overige vraagstukken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten