bashanboy schreef:pik-pik schreef:Nou Ik moet je eerlijk zeggen!!! het gene wat eenmaal kapot is gegaan is zo gemodificeerd dat het niet meer kapot is gegaan.
-zo ben ik ook 3 van de 4 knipperlichtglaasjes kwijt geraakt.
-ophanging van de uitlaat(inclusief uitlaat)weg.
-Grote moer waarmee de achterbrug aan het frame vast zit(ik geloof m12)weg.
-diverse schroeven van de kappenset.
-een keer mijn ketting.
-remvloeistof reservoir.
-bevestigingspunt van het rempedaal (las kapot).
-koelvin(bleef gelukkig aan het 2 polige draadje hangen).
-een keer mijn nummerplaat(was vergeten aan te draaien
)moest met een verlaagde auto het parcour helemaal terug rijden door het bos voor die plaat terug te vinden.
-glas van het achterlicht.
Gelukkig ben ik mijn goede zin voor het repareren nog nooit verloren.
moer van de brug is wel heel extreem
Klopt.
Na verloop van tijd loopt die bout dus aan de linkerkant uit het frame.
Brug hangt dan dus alleen nog aan de rechterkant vast.
Je hebt dan bij 90 km/u het gevoel dat je door je achterkant wordt ingehaald(erg lullig gevoel).
heb de bout terug gestampt(met mijn dunne nike's aaaauuuww) en voorzichtig terug gereden naar mijn oude baas die een autogarage heeft.
Gelijk alles maar even nagetrokken(er zat veel los) en van alles en nog wat een nieuw lasnaadje gegeven(waren gescheurd).
Als ik kijk hoeveel pech ik al heb gehad heb ik erg het gevoel dat bij bashan is gemaakt door een chinese stagair(die nu toch maar rijsteplukker is geworden)