afslaan en stotternd en knallend vooruit!!!!!!!

afslaan en stotternd en knallend vooruit!!!!!!!

Berichtdoor mautje » 13 okt 2010 18:05

er zou vast al iets over in staan op het forum, maar ik denk maak een nieuwe omdat ik mijn verhaal gewoon even kwijt wil erover!!!!

ik denk vandaag lekker te rijden met mijn broertje van 17 jaar
zo,n 5 kilomemeter van mijn huis zijn ze aan het bouwen ik moet dan over de weg na het bouwterrein toe.
op de openbare weg begint het gestotter al even met de shoke spelen en dan gaat het wel weer maar toen voor het stoplicht stond ik stil, ik trok op en het leek wel of die verzoop een harde knal uit de uitlaat en moeilijk aan te gaan.
5 autos achter me die aan het toeteren waren, dus dan weet je wel hoe ik me gevoeld hebt (klote) om het zo maar te zeggen maar goed hij starte en kwam met moeite weg daarna ging het wel weer alleen in zijn 4 ik reed zo,n 55km en gaf gas en weer een harde knal en stotterend kwam die op toeren..
toen waren we op het bouwterein en ik had het al helemaal gehad en had er geen zin meer in....

toch maar gaan crossen... met veel uitslaan en stotteren knallen uit de uitlaat als je hem weer wil starten gaan crossen...

ik denk zelf dat het aan de shoke ligt ik heb eerlijk gezegd niet echt veel verstand van de quad zelf maar als je met de quad rijd en je zet de shoke minder dan stotterd die maar trek die goed op alleen volgas doet die dan niet dan verzuip je hem zeg maar,,,,, en zet je de shoke meer aan dan rijd die zo na de 90 toe maar dan slaat die af als je hem weer wil optrekken met een knal uit de uitlaat!!!!

al met al lekker gecrossed met dat ding

maar wie zal mij kunnen vertellen wat ik hier aan kan doen want op de baan maakt het niet zo veel uit als die afslaat maar op de openbare weg is het zwaar kut ik hoop echt dat er iemand is die weet wat ik hier aan kan doen

groeten maurice en bedankt alvast

alles is welkom ik leer er tenslotte toch van om alles na te kijken
mautje
100cc
 
Berichten: 29
Geregistreerd: 09 okt 2010 22:31

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: afslaan en stotternd en knallend vooruit!!!!!!!

Berichtdoor spiderpig » 13 okt 2010 21:08

Controleer de klepspeling!!
Iedereen zegt 0,10 mm inlaat en uitlaat,
maar wij zeggen ruim stellen ( wij is QCC).
Controleer de klepspeling en zet ze op 0.15 mm inlaat en 0,20 uitlaat.


:-))) Frank
Avatar gebruiker
spiderpig
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 2245
Geregistreerd: 15 dec 2009 16:32
Woonplaats: Chaam

Re: afslaan en stotternd en knallend vooruit!!!!!!!

Berichtdoor mautje » 14 okt 2010 09:30

dan denk ik dat ik hem weg moet gaan brengen???
of zou ik dit zelf kunnen doen met behulp van jullie, want zou geen idee hebben waar ik dat zou moeten doen

bedankt in ieder geval voor de reactie
mautje
100cc
 
Berichten: 29
Geregistreerd: 09 okt 2010 22:31

Re: afslaan en stotternd en knallend vooruit!!!!!!!

Berichtdoor bashanboy » 14 okt 2010 19:41

kom een keer bij ons langs zou ik zeggen :mrgreen:
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM


Keer terug naar Overige vraagstukken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten