Startmotor gaat niet rond bashan200

Startmotor gaat niet rond bashan200

Berichtdoor quadfreak30 » 16 jul 2017 11:49

Hi iedereen,

Ik zit met een heel raar probleem,misschien dat iemand weet waar dit aan kan liggen?
Ik ontdekte laatst dat er een scheurtje zat in me ontstekings kap. Er kwam steeds een beetje olie uit. Nu dacht ik, wat raar dat er bij de ontsteking olie zit :o
Maar na zoeken zag ik dat het bij meerdere voorkwam, en me motor nooit start problemen heeft.
Nu heb ik laatst een nieuwe afdekkap besteld en erop gemonteerd, natuurlijk alles eerst overgezet.
Nu wil ik em dus starten en draait me startmotor niet rond. Hij loopt gewoon vast ofzo.
Nu heb ik die starter krans even losgehaald en toen geprobeerd en dan draait de startmotor wel rond.
Toen heb ik het geprobeerd zonder kapje(die gouden met 3 boutjes)alleen die krans erin, en draait ie ook gewoon goed.
Dus zodra ik dat afdek dekseltje terug plaats loopt de startmotor vast :wtf:
Wie herkent dit probleem? Heb nog nooit zoiets meegemaakt.
quadfreak30
50cc
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 25 okt 2016 17:24
Woonplaats: amsterdam

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Startmotor gaat niet rond bashan200

Berichtdoor quadfreak30 » 23 jul 2017 09:22

Ik heb ondertussen al meerdere malen de ontsteking kap eraf gehad en nog steeds niets kunnen ontdekken. Zodra het startmotor dekseltje eraf is draait de startmotor goed rond,zodra dat dekseltje erop zit hoor ik alleen een tik, startmotor wordt dan gewoon tegengehouden. De accu is 12.56 volt. Start relais kan het niet zijn lijkt me, als de startmotor wel gewoon ronddraait als de deksel eraf is. Dit is echt gekomen nadat ik de ontsteking kap heb vervangen. Heet niemand een suggestie, idee, bevinding, of alleen maar al dat je denkt dat het iets kan zijn. Alles zou me helpen, want ik help mezelf er niet echt meer mee, alleen maar frustratie als ik dat ding zie staan en weet dat ik er mee moet lopen kloten, zonder dat het wat uithaalt.
quadfreak30
50cc
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 25 okt 2016 17:24
Woonplaats: amsterdam

Re: Startmotor gaat niet rond bashan200

Berichtdoor Jampie1992 » 23 jul 2019 21:58

Heb je het probleem nog kunnen oplossen toen der tijd?
Zit nu met het zelfde probleem
Jampie1992
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 30 jun 2019 21:42


Keer terug naar Start en loop problemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten