Help mijn quad trekt niet

Re: Help mijn quad trekt niet

Berichtdoor shineray » 02 mei 2010 00:09

4 wieltjes schreef:Sluit het slangetje maar af als je dat wilt.

Ik zal het simpel uitleggen dan.
Bijvoorbeeld: je heb een wasbak of een bad.
Daar zit 9 van de 10 keer een overloop gat in.
Dat is dus tegen het overstromen van je wasbak/bad.
Doe mij een lol en sluit dat gat eens af en laat het bad vollopen.
Kijk dan wat er gebeurt.

Die chinees heeft er echt geen slangetje aan gehangen omdat hij nog wat meters slang had liggen.


Ja dus niet door het slangetje (wnr het dicht zit). De vraag was wat er dan gebeurd, jou antwoord voordat je het wijzigde was: "dan loopt je tank leeg via het slangetje". Dit gebeurd dus niet maar de bougie verzuipt dan.

Dat antwoord was al genoeg, de opmerking van een chinees met meters slang was een beetje overbodig vind je niet
shineray
50cc
 
Berichten: 23
Geregistreerd: 29 apr 2010 17:14

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Help mijn quad trekt niet

Berichtdoor 4 wieltjes » 02 mei 2010 00:17

Omtrend die chinees.
Daar wil ik alleen mee aangeven dat het slangetje er niet voor niets op is gezet.

Dat hieronder kan er niet op zitten,dat weet ik dan ook niet zeker.
4 wieltjes schreef:en als ik het goed heb zit er een buisje in v.a. je vlotterkamer naar je carburateurgedeelte erboven voor ontluchting of zo.

Vroeger had men op de bing carburateurs een knopje zitten waarmee je je vlotterkamer vol kon laten lopen.

Dat slangetje is en een overloop en een afvoer voor je lucht.
Als je deze niert zou hebben zou je vlotterkamer nooit vol met benzine kunnen zitten als je start.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.
Avatar gebruiker
4 wieltjes
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 3818
Geregistreerd: 11 okt 2009 18:23
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Help mijn quad trekt niet

Berichtdoor shineray » 02 mei 2010 00:22

4 wieltjes schreef:Omtrend die chinees.
Daar wil ik alleen mee aangeven dat het slangetje er niet voor niets op is gezet.

Dat hieronder kan er niet op zitten,dat weet ik dan ook niet zeker.
4 wieltjes schreef:en als ik het goed heb zit er een buisje in v.a. je vlotterkamer naar je carburateurgedeelte erboven voor ontluchting of zo.

Vroeger had men op de bing carburateurs een knopje zitten waarmee je je vlotterkamer vol kon laten lopen.

Dat slangetje is en een overloop en een afvoer voor je lucht.
Als je deze niert zou hebben zou je vlotterkamer nooit vol met benzine kunnen zitten als je start.


oke dus kortom als het slangetje dichtgemaakt word start ie niet of verzuipt ie?
shineray
50cc
 
Berichten: 23
Geregistreerd: 29 apr 2010 17:14

Vorige

Keer terug naar Start en loop problemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten