door 4 wieltjes » 01 mei 2010 22:40
Dat slangetje is je overloop in je vlotterkamer,en die kan je NIET afsluiten,dichtknijpen of een schroef erin.
Dat er benzine uitkomt betekend dat je vlotter blijft hangen of je benzinetoevoerklepje sluit niet geheel af.
Om dit te controleren doe je het volgende.
Je doe je benzinekraan op 'uit' en laat de motor lopen .
Op een gegeven moment stopt je motor en is je vlotterkamer dus ook bijna leeg.
Dan haal je je vlotterkamerdop eraf.(de onderkant van je carburateur).
Als dit is gebeurt dan zet je er eerst iets onder zodat de eventuele benzine daarin kan lopen.
Nu duw je de vlotter naar boven en zet je je benzinekraan weer aan.
Op dit moment moet er geen benzine druppelen.
Als dit toch zo is,dan sluit het leertje waar je benzine vandaan stroomt niet goed af.
Krijg je daarentegen geen benzine,dan kan het zijn dat je vlotter vast zit/zat.
ASKHOLE A person who constantly ask for your advice, yet always does the opposite of what you told them.