Hallo,
Ik heb een Bashan 200S-7 om eerst als project aan te sleutelen en daarna er mooi mee te rijden.
Ik heb inmiddels al een hoop vervangen zoals: draagarmen, lagers, elektra, olie, enz.
Nadat ik dit gedaan had ben ik er mooi mee gaan rijden. Helaas begon hij direct de eerste rit na ongeveer 5km te stotteren/haperen bij hoge toeren in zijn 4. Ik rustig verder gereden want bij iets minder gas had hij er geen last van. Helaas werd dit al erger en kreeg hij het bij alle versnellingen. Dus ik gemaild met Saskia van ALG en het is dus waarschijnlijk me oliekeerring die eruit gedrukt is, waardoor er olie in me ontsteking is gekomen. Het max streepje op het oliepijlstokje is namelijk te hoog geplaatst volgens Saskia. Dus ik me vliegwiel eraf proberen te halen, lukt niet.... Vervolgens alles weer inelkaar gezet. Tenslotte is dan de olie weer tussen me ontsteking vandaan. Daarna gereden, in het begin helemaal goed maar het haperen kwam al snel weer terug.
Dus weeer gaan sleutelen, dit keer wel me vliegwiel eraf en de keerring vervangen. Ik heb net een proefrondje gereden en ja hoor, weeer hetzelfde... In het begin is het goed, daarna komt het haperen weer snel terug...
Ik weet niet meer wat het kan zijn, misschien weten jullie hier iets op?