Shineray 250cc Startproblemen

Re: Shineray 250cc Startproblemen

Berichtdoor Koneko » 20 sep 2012 11:07

Nou denk dat ie niet genoeg stroom had want na een nachtje op de oplader is me (nieuwe) accu weer vol en start ie in 1 x :) nou dus achterhalen waarom ie niet oplaadt in de quad spanningsregelaar of Dynamo :/ maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet goed waar ik die multimeter moet houden xD ben echt A-Technisch als het op motoren aankomt :)
Koneko
50cc
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 25 jan 2012 15:58
Woonplaats: Hoofddorp

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Shineray 250cc Startproblemen

Berichtdoor Peanut » 20 sep 2012 12:17

Koneko,

Wanneer jij nog steeds dezelfde accu eronder hebt hangen die er bij mij al onderhing.. dan wordt het tijd die te vervangen. Zal waarschijnlijk zijn stroom niet meer vasthouden want het is de origingele uit 2009. Dus, opzich heeft ie het niet raar gedaan. Met de komende winter voor de deur....kan je het shaken!

Let er ook op dat je een accu niet te vaak helamaal leeg trekt. Dat vinden ze niet prettig...en dat zullen ze je laten weten. ;)

Wanneer je er alsnog niet uitkomt, dan moet je maar even langskomen met die quad. Dan stuur je maar een PB'tje
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Re: Shineray 250cc Startproblemen

Berichtdoor Koneko » 20 sep 2012 14:16

Hahaha nee hoor Peanut ik heb er een verse onder zitten :) had trouwens ook al een keer die zekering moeten vervangen die bij de accu zit die was toen doorgebrand mischien is dit nog een hint naar het mogelijke euvel ? :mrgreen:
Koneko
50cc
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 25 jan 2012 15:58
Woonplaats: Hoofddorp

Vorige

Keer terug naar Start en loop problemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten