Problemen met starten bashan 200-s7

Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor dutchboy » 04 jul 2009 14:00

Heej hallo,

Ik zit nu al een week te k*tten met mn quad,ik krijg m niet meer goed lopende....hij start bijna nie meer,soms slaat ie aan als ik shoke, en ask maar n beetje gas geef dan UIT!maar meestal wiltie niet aanslaan, en als tie aanslaat is het even lopen en dan valt ie weer uit!

iemand tips waar ik naar moet kijken?

heb de carb al ontlucht , en de stel schroef geprobeerd maar dat hielp allemaal niet!!

Heeelp!
dutchboy
50cc
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 mei 2009 09:11

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor Guidoh85 » 09 jul 2009 11:18

Iemand die hier een oplossing voor heeft? heb zelf ook z'n soort gelijk probleem, maar ik ga naar de lokale quadboer en laat hem helemaal afstellen en alles want begin er zelf niet aan. Maar misschien iemand die hem kan helpen en mij voor de volgende keer misschien :lol:
BMW E36 318IS ALPINA = 18" Alpina velgen, K&N Openluchtfilter, G-power uitlaat, Alpina en M3 uitgebouwd.
KAWASAKI KX 250
BASHAN 200-S7 = Chrome Doma racing exhaust, raceluchtfilter, verlaagd, SKG-lagers.
Guidoh85
150cc
 
Berichten: 51
Geregistreerd: 04 mei 2009 14:42

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor thuri1986 » 25 jul 2009 16:43

dutchboy schreef:Heej hallo,

Ik zit nu al een week te k*tten met mn quad,ik krijg m niet meer goed lopende....hij start bijna nie meer,soms slaat ie aan als ik shoke, en ask maar n beetje gas geef dan UIT!maar meestal wiltie niet aanslaan, en als tie aanslaat is het even lopen en dan valt ie weer uit!

iemand tips waar ik naar moet kijken?

heb de carb al ontlucht , en de stel schroef geprobeerd maar dat hielp allemaal niet!!

Heeelp!


awel ik zit hier met een zelfste probleem. eerst was mijn accu plat ervan, ik heb het opgeladen en nog steeds geen succes. dan heb ik gecheckt of mijn toevoer van benzine goed was, ook nog steeds misserie met starten...
wat kan het dan zijn????
thuri1986
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 25 jul 2009 15:47

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor bashanboy » 26 jul 2009 11:49

slechte vonk? dus ontsteking niet goed, kapotte bougie, kapotte bougie kabel ergeste geval cdi kapot.
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor dutchboy » 22 aug 2009 07:09

Heej!

Ik heb de oplossing van mijn startproblemen!
De quad starte dus helemaal niet meer,Draaide wel rond maar sloeg niet aan!

Wat blijkt nou,ik heb mijn quad altijd buiten staan onder een hoes, maar heb hem dus weg gezet met bijna lege tank(stom natuurlijk maar niet bij nagedacht!)dus ik weer willen gaan starten,en niks. :evil:

Nu was het probleem dus dat er bijna puur water in mn carbutateur :shock: zat,dus waarschijnlijk condens uit de tank er doorheen trokken!ja en op water lopen ze helaas nog steeds niet ;) !dus alles leeg gelaten en laten drogen en nieuwe benzine erin, en...in 1 x starten! :lol:

pfff ik had me een ongeluk gezocht! :roll:

bedankt voor de reacties toch !

mvg Dutchboy :mrgreen: :mrgreen:
dutchboy
50cc
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 mei 2009 09:11

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor bashanboy » 22 aug 2009 10:52

dutchboy schreef:Heej!

Ik heb de oplossing van mijn startproblemen!
De quad starte dus helemaal niet meer,Draaide wel rond maar sloeg niet aan!

Wat blijkt nou,ik heb mijn quad altijd buiten staan onder een hoes, maar heb hem dus weg gezet met bijna lege tank(stom natuurlijk maar niet bij nagedacht!)dus ik weer willen gaan starten,en niks. :evil:

Nu was het probleem dus dat er bijna puur water in mn carbutateur :shock: zat,dus waarschijnlijk condens uit de tank er doorheen trokken!ja en op water lopen ze helaas nog steeds niet ;) !dus alles leeg gelaten en laten drogen en nieuwe benzine erin, en...in 1 x starten! :lol:

pfff ik had me een ongeluk gezocht! :roll:

bedankt voor de reacties toch !

mvg Dutchboy :mrgreen: :mrgreen:


het is ook niet echt slim om hem buiten te laten staan :roll: ik weet dat sommige misschien niet anders kunnen, maar slim is het niet!
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor china-freak » 23 aug 2009 10:10

nee dat is zeker niet slim , maarjha als hij geen anderen plaats heeft , moet hij dat
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor DenniZ » 23 aug 2009 12:33

Ik heb 'm, als t mooi weer is, ook altijd buiten staan met een hoes erover. Nagenoeg geen problemen met starten gehad. Met slecht weer gaat hij weer de garage in.
In de winter, als je er niet op rijdt, is het ook zaak om de tank helemaal vol te gooien met benzine. Aangezien de tank van staal is, zal deze met condens ook gaan roesten met alle gevolgen van dien. Met een volle tank hou je dat tegen.
Afbeelding Bashan BS7
DenniZ
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 1097
Geregistreerd: 03 maart 2009 20:48
Woonplaats: Zandvoort

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor china-freak » 23 aug 2009 16:42

niet helemaal , want van de buitenkant komt er ook condens tegen :P
maarjha mijn quad staat altijd in de garage :P en omdat ik een plasticen tank had was het zoo wie zoo geen probleem :D :P

trouwens rij jij dan nooit in de winter ?? kouwkleum :lol: :twisted:
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07

Re: Problemen met starten bashan 200-s7

Berichtdoor dutchboy » 24 aug 2009 11:15

Heej ...haha ja als ik mijn quadje binnen KAN zetten zou ik dat doen he! :P

Ik heb een mooie hoes ervoor ,gekocht bij alg moto parts..

er staat wel een blokhut in de planning!

Maarre ik zag dat china freak een plastic tank heeft?

Waar kan je die kopen?dat zou ideaal zijn!


Greetz
dutchboy
50cc
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 03 mei 2009 09:11

Volgende

Keer terug naar Start en loop problemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten