Koelsysteem ontluchten. Jinling 250

Re: Koelsysteem ontluchten. Jinling 250

Berichtdoor dimpower » 12 jul 2014 20:05

We gaan niet verder meer uitweiden over dit kereltje met al z'n alias'en.één ding is zeker dat hij wel technische kennis heeft maar als zerty deze nooit deelde,alleen mensen afkraken en afbreken maar nooit een oplossing posten.als mapzer hielp hij wel meedenken maar bleef toch mensen afkraken en vooral de manier waarop.Ik en mijn collega-mods en admin gaan ons niet verlagen op zijn niveau en hem hier openlijk de grond inboren zoals hij wel met ons en het forum probeert op andere fora.Bij deze is nu dus het laatste woord gezegd over hem en zullen verder terug on-topic gaan ;)
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Koelsysteem ontluchten. Jinling 250

Berichtdoor Z@@lo » 13 jul 2014 00:13

vandaag 2 quads ontlucht.

precies zoals wouter al zei:

dop er af. motor laten lopen. als hij warmer word gaat de thermostaat klep open en gaat hij rond pompen. lekker laten draaien totdat hij stopt met borrelen en tussendoor bijvullen als het koelvloeistof peil daalt en tussendoor een beetje in de slangen knijpen om te helpen.

dop er weer op en klaar :thumbup:
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Koelsysteem ontluchten. Jinling 250

Berichtdoor DexterXL » 13 jul 2014 08:26

Ik had dat verhaal op dat andere forum nog niet gelezen,
maar kennelijk heeft hij het meeste moeite met mij......heel jammer
voor hem :twisted:
......en door :mrgreen:
Yamaha FZ6S Fazer 2004

http://www.fotodennis.webnode.nl

Het wok-patent......aan sleutelen komt geen end !!
Avatar gebruiker
DexterXL
500cc
500cc
 
Berichten: 3244
Geregistreerd: 11 jun 2011 23:00
Woonplaats: Noord-West Veluwe

Re: Koelsysteem ontluchten. Jinling 250

Berichtdoor Peanut » 16 jul 2014 10:48

Ik lees dit allemaal zo even en ben verbaasd dat deze Zerty zo'n probleem geeft op diverse Fora. (blijkbaar)
Niet iedereen doet alles op de ouderwetse manier. Kwestie van accepteren dat het op andere manieren ook werkt.
Ik heb acht jaar in een autogarage gewerkt. Maar ben altijd met plezier aan het luisteren naar de oplossingen van anderen hier op het forum. De quad bij ontluchten van koelwater met de pootjes wat omhoog, ..was bij mijn oude Shineray. Die had daar flink baat bij. De Masai 800 kan op een normale manier ontlucht worden. Het is een vorm van acceptatie. Hoeft je eigen manier er niet doorheen te drukken. Die Zerty is enórm op zoek naar erkenning en waardering voor wat hij weet. Dat kan ik begrijpen.
Dat kan gewoon geaccepteerd worden. Ik lees enorme woede, ups and down's. Lijkt op wat manisch. Maar ieder zijn ding. Ik ken hem niet, dus zal verder geen verwijten maken. Hoop dat hij snel vrede kan vinden met wat anderen vinden. Top van die moderator op quadforum. Die het ook totáál niet eens was met het afkraken van een forum, op een ander forum. Van mij mag hij alles op zijn manier doen. Zo is dat nu eenmaal. Reageer op een probleem, geef je tip, en druk hem er niet door. Een tip is geen "moetje".
Aangezien hij een forum op het andere zwart maakt... zou het wijs zijn dat beide Fora deze jongen weigeren. Want geschiedenis is de beste voorspeller van de toekomst.
Dit gaat verder ook nergens naartoe. Het gaat ook niet om Dexter of wie dan ook. Hij gebruikt namen en personen om zijn probleem (wat dat ook is) een "etiket" te kunnen geven. Of zijn gedrag een "reden".
Ik kan persoonlijk alle technische discussies wel waarderen. Ook daar leert men van. Maar het met naam en toenaam noemen van personen en fora, geuit in je frustraties... is niet de manier.


:oops: on topic?
Doe zoals het bij die quad lukt :thumbup:
Quad A,B of C. Een quad is een quad.
Avatar gebruiker
Peanut
500cc
500cc
 
Berichten: 1866
Geregistreerd: 02 aug 2011 11:07
Woonplaats: Warmond

Vorige

Keer terug naar Motor/Koppeling/Olie/koeling

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten