lekkage olie in mijn cillinder 250 cc jla loncin

Re: lekkage olie in mijn cillinder 250 cc jla loncin

Berichtdoor covacs » 03 jun 2014 10:45

ik zal wel foto,s maken van kleppen en hoe ze staan
covacs
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 06 maart 2014 09:33

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: lekkage olie in mijn cillinder 250 cc jla loncin

Berichtdoor covacs » 03 jun 2014 10:48

het is het zelfde principe met voelermaatjes alleen bij bashan haal je deksel er af en kun je er gelijk bij als je bij deze deksel eraf haal haal je gelijk de tuimelaars eraf dus kun je niet stellen enigste mogelijk hij is bovenop zitten twee grote bouten als je die los hebt dan zit je bij de klep en kun je stellen alleen kom je er heel moeilijk bij de maten heb ik als voor stellen klep maar ik maak zometeen effe paar foto,s
covacs
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 06 maart 2014 09:33

Re: lekkage olie in mijn cillinder 250 cc jla loncin

Berichtdoor covacs » 03 jun 2014 13:58

ik trekte me kop eraf en zag dat er bij de zuiger allemaal olie zat kom dit door pakking want mijn voetpakking is niet zo best meer koppakking is nog goed is van ijzer
covacs
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 06 maart 2014 09:33

Re: lekkage olie in mijn cillinder 250 cc jla loncin

Berichtdoor dimpower » 03 jun 2014 17:15

deze topic gaat over olielekkage en niet over cdi's en ontsteking.over je onsteking heb je al een ander topic geopend.dus graag on topic blijven want zoals het er nu bij staat is de overzichtelijkheid volledig weg.het is niet de bedoeling een cdiprobleem te bespreken in een olielekkage-topic.de berichten die geen verband met het topic hebben worden verwijderd.
Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan!
Avatar gebruiker
dimpower
Moderator
Moderator
 
Berichten: 6342
Geregistreerd: 11 jul 2010 18:45
Woonplaats: Veurne(België)

Re: lekkage olie in mijn cillinder 250 cc jla loncin

Berichtdoor covacs » 06 jun 2014 11:32

heb alles na gekeken en volgens mij waren mijn pakkingen niet zo best meer ik trok de kop eraf en zag dat mijn zuiger een laag ollie bevatte en mijn stalen paking was kletternat van de olie toen heb ik de cillinder verwijdert en de papieren voetpakking was ook kletter nat nu heb ik nieuwe pakkingen binnen maar vraag me af of iemand weet hoe ik het beste de kleppen kan afstellen en nokkenas goedzetten graag how to hierover heb wel van een bashan gevonden maar is heel ander blok
covacs
50cc
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 06 maart 2014 09:33

Vorige

Keer terug naar Motor/Koppeling/Olie/koeling

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten