Bashan zuigerprobleem

Re: Bashan zuigerprobleem

Berichtdoor digikorrie » 27 okt 2012 21:51

Inderdaad DimPower als hij hem vult met benzine zou ook al goed moeten zijn :D

Dat spul van HG is echt goed en kost voor mijn gevoel stukken minder dan van de link naar de ontroester in dit topic maar de werking is het zelfde en het resultaat ook zo te zien.
Avatar gebruiker
digikorrie
200cc
 
Berichten: 75
Geregistreerd: 26 sep 2012 22:27
Woonplaats: Almere

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Bashan zuigerprobleem

Berichtdoor Sgtnic » 28 okt 2012 12:57

ja rustyco krijg ik met een riante korting bij de brezan daarom kies ik persoonlijk eerder voor die van rustyco omdat de bescherming daarna ook wat groter is dan die van hg...Al is HG absoluut ook een topper qua merk.

Heb ze ook weleens gezien met een soort van grit in de tank. Deze zetten ze dan in een draaibank op de laagste stand en laten dit dan een uurtje of 2 even draaien. Word ie blinkend schoon van.
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Re: Bashan zuigerprobleem

Berichtdoor fretje-pitbull » 28 okt 2012 13:52

of inpakken in bubbelpapier en in de beton draaimolen ;)
Avatar gebruiker
fretje-pitbull
Moderator
Moderator
 
Berichten: 3349
Geregistreerd: 13 feb 2010 05:23
Woonplaats: langemark/belgie

Re: Bashan zuigerprobleem

Berichtdoor hsunda » 28 okt 2012 19:36

Sgtnic schreef:ja rustyco krijg ik met een riante korting bij de brezan daarom kies ik persoonlijk eerder voor die van rustyco omdat de bescherming daarna ook wat groter is dan die van hg...Al is HG absoluut ook een topper qua merk.

Heb ze ook weleens gezien met een soort van grit in de tank. Deze zetten ze dan in een draaibank op de laagste stand en laten dit dan een uurtje of 2 even draaien. Word ie blinkend schoon van.


Heb het zelf met een handvol boutjes en moertjes gedaan en manueel.
Voordeel van die boutjes en moertjes is dat je de laatste er met een magneet uit kunt vissen.
Voordeel van dat manueel is, dat je niet meer naar de sportschool hoeft en dat je biceps 10cm groeit in omvang. :lol: :lol: :lol:
Kwam bij mij overigens een berg klerezooi uit.
hsunda
350cc
 
Berichten: 399
Geregistreerd: 29 aug 2011 19:14

Re: Bashan zuigerprobleem

Berichtdoor Sgtnic » 28 okt 2012 20:42

voordeel met grit is dat je ook in de naden komt...Heb nog even nagevraagd en diegene gebruikt daarvoor straalgrit en uiteraard goed naspoelen om alle vuiligheid eruit te krijgen. Wij hebben hiervoor cleansol tot onze beschikking
http://www.kroon-oil.com/nl/producten/catalogus/seg_ind/krdg/192/industrie/kroon-oil-degreasers/cleansol/

Geweldig spul!!!!
Met een wok blijf je bezig
Sgtnic
350cc
 
Berichten: 561
Geregistreerd: 10 jul 2011 23:18
Woonplaats: Erm

Vorige

Keer terug naar Motor/Koppeling/Olie/koeling

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten