Jinling 21b start niet

Jinling 21b start niet

Berichtdoor Itsdayfid » 02 jun 2016 06:53

Heb sinds een paar dagen een quad overgenomen. Reed 2 dagen prima tot ik de quad na het werk probeerde te starten (wat niet lukte). Heb met startkabels de quad aangekregen. Toen ik naar huis reed vanaf mijn werk is de ketting te los gaan hangen en eraf is gevallen. Nieuwe ketting gekocht, nieuwe km teller erop , een nieuw contactslot gekocht en een nieuwe accu erop gezet. Heb voor de rest alle kabels gecheckt en alles zit op zn plaats. De quad start helemaal niet en de lichten ook niet. Wel doet de km teller het. Maar als ik de startknop indruk gaat de km teller uit. Ook knippert de accu op de km teller maar ik heb de accu net nieuw. Iemand een idee hoe dit kan en wat ik kan doen? Ik heb weinig ervaring met de quad maar het blok is gereviseerd. Ook hoor ik geen getik als ik op de startknop druk (wat ik normaaal wel hoorde)
Itsdayfid
100cc
 
Berichten: 42
Geregistreerd: 02 jun 2016 06:38

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Jinling 21b start niet

Berichtdoor michel pet » 02 jun 2016 16:08

accu lijkt me niet ok die stort in heb ik het id.
let niet te veel op me taal ben woord blind.
Avatar gebruiker
michel pet
200cc
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 27 dec 2015 19:57
Woonplaats: nh

Re: Jinling 21b start niet

Berichtdoor Z@@lo » 11 jun 2016 20:26

Ik zou je massa eens nakijken. Zo te zien heef hij nouwelijks massa punten.
Afbeelding [url=https://www.qc-oldschoolbastards.nl[/url]
Avatar gebruiker
Z@@lo
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 20 mei 2012 06:47
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Jinling 21b start niet

Berichtdoor Itsdayfid » 17 jun 2016 11:59

Ik heb niet heel veel ervaring zoals ik zei. Wat is massa en wat moet ik er precies mee doen?
Itsdayfid
100cc
 
Berichten: 42
Geregistreerd: 02 jun 2016 06:38

Re: Jinling 21b start niet

Berichtdoor michel pet » 17 jun 2016 19:06

massa is de min pool maar ook het frame.