ik heb sinds ik mijn alarm geinstaleerd heb steeds problemen met starten.
ene keer start hij niet andere keer start hij wel. dan kan ik rijden en dan weer niet.
vanaf het begin:
eerste keer was hij uitgevallen kwam ik achter een los contactje.
deze vast gezet en kon weer paar dagen rijden.
tweede keer uitgevallen tijdens het rijden gekeken alle contacten zaten vast zekering nagekeken.
bougie nagekeken en kon het niet vinden heb alle contacten voor de zekerheid aangedrukt en kon weer 2 dagen rijden.
derde keer uitgevallen tijdens het rijden accu opgeladen en weer alle contacten nagekeken proef rit gemaakt en liep goed.
vanochtend wou ik starten hij starte zonder problemen reed achteruit niks aan de hand schakelde naar zijn 1 en hij viel uit ook dashbord viel uit was de eerste keer dat ik helemaal geen leven meer zag sleutel omgedraait en weer op contact geen leven.
vanmiddag zekering nagekeken die was los gekomen weer vast gezet en rubbers in het zekeringhuis zodat deze niet meer los kon komen. 200 meter gereden en hij viel uit. hij ging wel op contact maar starte niet hij gooide de startmoter wel rond hij kreeg ook benzine (hoorde kort het geluid dat de motor aan wilde, maar wilde niet aangaan. opweg naar huis duwen na +/- 300 meter duwen kon ik weer 100 meter rijden. daarna weer geduwd en weer geprobeerd en hij starte weer en reed weer verder.
bij afremmen merkte ik wel dat hij weer uit wilde vallen als ik dan snel gas gaf kwam hij wel weer vooruit maar begon te stotteren.
nog niet na gekeken sinds dien.
- accu laad wel op anders zou hij niet starten na het duwen toch ?
- alle contacten zitten goed en ook de zekering.
- start motor draait rond.
- er zit benzine in de tank en ook de olie is nog goed.
wat o wat zou het probleem kunnen zijn ? zou de accu zo ver leeg zijn dat deze kapot is ?
of zou het toch enkel aan het alarm liggen ?
het is een alarm met gps tracker.
ook is me opgevallen dat er 2 slangen (met soort behuizing) los zitten eentje die boven aan het blok vast zit en eentje die onder aan het blok vast zit (boven aan het blok bij de uitlaat) onder aan het blok (onder de caberateur). zal morgen even foto's maken.
ik hoop dat iemand het me kan vertellen, of iig met sugesties kan komen waar het probleem kan liggen zodat ik wat kan gaan testen.