Remschakelaar

Remschakelaar

Berichtdoor Dlutje » 04 maart 2010 15:06

Ik was bezig mijn lichten af te stellen. Deze stonden iets te hoog. Dit naar behoren uitgevoerd kap weer teruggeplaatst en was klaar om te rijden.

Knijp mijn voorrem in om te starten, Geen reactie :evil: Kijk eens goed. Zit het kabeltje van mijn remschakelaar vast tussen mijn kap. Nu is het stroomdraadje van een van de contacten los gegaan. Geen probleem ik knijp of desnoods soldeer het wel weer vast.

Nu heb ik dit kabeltje losgehaald en is het contactpalletje er ook uitgekomen. Ik vraag me af of dit met een veertje in het huisje zit omdat deze ook terug moet komen als je geremd hebt.

Iemand een idee? Anders ben ik toch genoodzaakt een nieuw schakelaartje te halen want dan ben ik het veertje kwijt.

groet,
Dennis.
Avatar gebruiker
Dlutje
150cc
 
Berichten: 68
Geregistreerd: 19 feb 2010 21:24
Woonplaats: Varsseveld

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Remschakelaar

Berichtdoor Robashan » 04 maart 2010 15:15

ja ik weet niet of het het zelfde is als met de scooter, maar daar zat een pinnetje die op druk stond van een veertje neem ik aan. DIe duwde als het ware tegen de remhendel.

( toen der tijd had ik daar een begrenzer in verwerkt met een code in aantal keer knijpen ghehe)
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 05 mei 2009 08:15
Woonplaats: Berghem

Re: Remschakelaar

Berichtdoor bashanboy » 04 maart 2010 16:43

dat is wel slim rob maar als je gewoon rijdt en je remt een paar keer voor stoplichten, ging ie dan ook aan?
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Remschakelaar

Berichtdoor Robashan » 04 maart 2010 18:19

de code was kort kort laaaang laang kort kort
en dan ging de begrenzer eraf.

Als ik aangehouden werd moest je altijd het contact uit, en ja als ik hem opnieuw moest starten/of contact zetten, moest ik eerst die hendeling doen om hem harder te laten lopen.

Maarja een kenner hoor dat wel, op 70 cc een toerenbegrenzer tot max 50 km per uur. Dat loopt niet zo lekker zeg maar :silent: :sick:

Ben zelfs zelf nog naar de woute :ugeek: geweest om het te testen met het verhaal van ja ik heb hem net gekocht wil wel eens weten of die niet opgevoerd is. Dat ik dit vrijwillig doe dus ze me niet mogen bekeuren.
En jaaa hoor ze vonden niks. :crazy: :crazy:
Bashan 200
=> open uitlaat, Twin air luchtfilter,17 tandswiel, sproeier 117, witte velgen, handgas
Astra sport
=> 125 pk, K&N filter, DTM uitlaat, sportvelgen
Robashan
350cc
 
Berichten: 329
Geregistreerd: 05 mei 2009 08:15
Woonplaats: Berghem


Keer terug naar Electra/ Ontsteking

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten